Аналіз запитів на публічну інформацію, що надійшли до департаменту соціального захисту населення Волинської облдержадміністрації у 2019 році
Упродовж 2019 року у департаменті зареєстровано 32 запити на інформацію, з яких:
- 14 запитів від фізичних осіб (7 запитів надійшло через облдержадміністрацію, 5 – безпосередньо до департаменту, 1 – через облраду, 1 – через Мінсоцполітики);
- 5 запитів від громадських організацій (4 запти надійшло через облдержадміністрацію, 1 – безпосередньо до департаменту);
- 1 запит від Міністерства соціальної політики України;
- 1 запит від журналіста, який надійшов через облдержадміністрацію;
- 2 запити від благодійних організацій (1 запит надійшов через облдержадміністрацію, 1 – безпосередньо до департаменту);
- 5 запитів від юридичних осіб (4 запити надійшло через облдержадміністрацію, 1 – безпосередньо до департаменту).
Зокрема, запитувалася наступна інформація:
- Щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека»
- Про відшкодування перевізникам з обласного бюджету перевезення пасажирів пільгових категорій на міжміських внутрішньо-обласних маршрутах загального користування за 2018-2019 роки (механізм, компенсація).
- Про використання облдержадміністрацією коштів з державного бюджету на виконання заходів у рамках реалізації гендерної політики.
- Про заробітну плату голови Волинської ОДА, його заступників та керівників усіх структурних підрозділів ОДА.
- Про суми коштів на надання адресної матеріальної допомоги населенню за 2014-2018 років (у розрізі).
- Про перелік установ, які надають послуги: з призначення та виплати державних соціальних допомог, здійснення нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій, надання пільг, надання статусу окремим категоріям громадян (ВПО); соціальний супровід бездомних осіб, надання тимчасового притулку, послуги харчування.
- Про надання паспортів бюджетних програм обласного бюджету та інформацію про:
- рішення органів влади, місцевого самоврядування, якими затверджено програми обласного бюджету, що передбачають надання допомог ветеранам, учасникам бойових дій, учасникам війни, інвалідам війни тощо
- звіти про виконання цих програм;
- про суми коштів, що були заплановані та витрачені на фінансування цих програм, тощо.
- Про пільги, що передбачені для осіб з інвалідністю ІІІ групи.
- Про кількість в області сімей, які виховують дітей з інвалідністю, скільки з них неповних сімей, батьків та матерів, які виховують таких дітей самостійно.
- Про кількість народжених в області дітей з 01.09.2018, зареєстрованих дітей віком від 2 до 6 років, кількість місць у дитячих садках, а також інформацію про бейбі-бокси (кількість виданих з 01.09.2018, наданих додаткових; про їх склад та виділену суму коштів);
- Про виплати допомог на дітей, які перебувають під опікою.
- Щодо коштів закладених в держбюджет та наданих з держбюджету для надання соціальної реабілітації цивільному місцевому населенню м. Дебальцеве з 2014 по 2019 роки, про кількість осіб м. Дебальцеве, яким була надана реабілітація та житло, їх список, тощо.
- Про внурішньо переміщених осіб із Донецької та Луганської областей, Криму (кількість, які повернулись чи виїхали в розрізі родин, жінок, чоловіків, дітей, інвалідів).
- Про кількість в області дітей з інвалідністю, спеціалізованих інтернатних закладів, кількість проживаючих дітей з інвалідністю в цих закладах, загальну суму фінансування на такі заклади у 2018 році.
- Про кількість виданих посвідчень «Особа з інвалідністю» у 2014 році та 2005-2019 роках.
- Про адреси сторінок 65 реєстрів, зокрема: «Перелік об’єктів комунальної власності», «Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)», «Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані
в користування» та ін. - Про наявність/відсутність в Україні бланків посвідчень дітей з багатодітних сімей (кількість, якщо відсутні – причину відсутності, чи планується їх закупівля, якщо так, скільки коштів та з якого бюджету планується витратити).
- Про наявність у регіоні соціального замовлення, якими регуляторними актами визначається доступ до нього, які недержавні суб’єкти отримали фінансування з державного та оболасного бюджетів за соціальним замовленням у 2018-2019 рокуах.
- Про причини відмови департаменту соціальної політики Луцької міської ради у видачі посвідчення батьків багатодітної сім’ї та скасування такого рішення.
- Про виділення у 2017-першому півріччі 2019 років коштів з обласного бюджету на надання паліативної допомоги дітям.
- Про кількість автомобілів, визнаних гуманітарною допомогою, перелік таких автомобілів, переданих у власність особам з інвалідністю;
- Про кількість учасників АТО, яким надано житло у 2014-2019 роках за рахунок державного та місцевого бюджетів.
- Про надання копій наказу про призначення, диплому, довідки про заробітну плату директора департаменту.
- Про надання інформації щодо персональних даних Короля В.В. (порядок надання, порядок оброблення, чи надавались персональні дані Короля В.В. на звернення).
- Про кількість внутрішньо переміщених осіб станом на 01.11.2019, скільки з них потребує поліпшення житлових умов, скільки перебуває на обліку, як таких, що потребують поліпшення житлових умов та на обліку щодо забезпечення соціальним житлом. Про діючі програми забезпечення житлом у Волинській області (фінансування, кількість осіб забезпечених житлом через такі програми).
Усі запити вчасно опрацьовані та розглянуті. Усім запитувачам надано відповідь на запит про публічну інформацію, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації