Аналіз запитів на публічну інформацію, що надійшли до департаменту соціального захисту населення Волинської облдержадміністрації за 9 місяців 2019 року
Упродовж 9 місяців 2019 року у департаменті зареєстровано 24 запити на інформацію, з яких:
- 12 запитів від фізичних осіб;
- 6 запитів від громадських організацій
- 2 запити від журналістів
- 2 запити від благодійних організацій - 1 запит від юридичної особи (надійшов через облдержадміністрацію);
- 1 запит від Міністерства соціальної політики.
Запитувалася наступна інформація:
1.Щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека»
2.Про відшкодування перевізникам з обласного бюджету за пільгові перевезення пасажирів на міжміських внутрішньо-обласних маршрутах загального користування за 2018-2019 роки (механізм, компенсація) (2 запити).
3.Про використання обласною державною адміністрацією коштів з державного бюджету на виконання заходів у рамках реалізації гендерної політики.
4.Про заробітну плату голови Волинської ОДА, його заступників
та керівників усіх структурних підрозділів ОДА.
5.Про суми коштів на надання адресної матеріальної допомоги населенню за 2014-2018 років (у розрізі).
6.Про перелік установ, які надають послуги:
1) з призначення та виплати державних соціальних допомог, здійснення нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій, надання пільг, надання статусу окремим категоріям громадян (ВПО);
2) соціальний супровід бездомних осіб, надання тимчасового притулку, послуги харчування.
7.Про надання паспортів бюджетних програм обласного бюджету та інформацію про:
1) рішення органів влади, місцевого самоврядування, якими затверджено програми обласного бюджету, що передбачають надання допомог ветеранам, учасникам бойових дій, учасникам війни, інвалідам війни тощо
2) звіти про виконання цих програм;
3) про суми коштів, що були заплановані та які було витрачено на фінансування цих програм, тощо.
8.Про пільги, що передбачені для осіб з інвалідністю ІІІ групи.
9.Про кількість в області сімей, які виховують дітей з інвалідністю, скільки з них неповних сімей, кількість батьків та матерів, які виховують таких дітей самостійно.
10.Про кількість народжених в області дітей з 01.09.2018, кількість зареєстрованих дітей віком від 2 до 6 років, кількість місць у дитячих садках, а також інформацію про бейбі бокси (кількість виданих з 01.09.2018, наданих додаткових; про їх склад та виділену суму коштів);
11.Про виплати допомог на дітей, які перебувають під опікою (Житінський).
12.Щодо закладених в держбюджет та наданих з держбюджету коштів для надання соціальної реабілітації цивільному місцевому населенню м.Дебельцеве з 2014 по 2019 роки, про кількість осіб м. Дебельцеве, яким була надана реабілітація та житло, їх список, тощо.
13.Про внурішньопереміщених осіб із Донецької та Луганської областей, Криму (кількість внутрішньопереміщених, які повернулись чи виїхали в розрізі родин, жінок, чоловіків, дітей, інвалідів).
14.Про кількість дітей з інвалідністю в області, кількість спеціалізованих інтернатних закладів, кількість дітей з інвалідністю, які проживають в цих закладах, загальну суму фінансування на такі заклади у 2018 році.
15.Про кількість внутрішньо переміщених осіб.
16.Про кількість зареєстрованих в області дітей з інвалідністю, про кількість спеціалізованих інтернатних закладів в яких проживають діти з інвалідністю та кількість таких дітей, про загальну суму фінансування функціонування таких закладів за 2018 рік;
17.Про кількість виданих посвідчень особи з інвалідністю за 2005-2019 роки та у 2014 році;
18.Адреси сторінок реєстрів «Перелік об’ктів комунальної власності», «Перелік об’ктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)», «Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, якіможуть бути передані в користування» та ін. (загальна кількість реєстрів 65);
19.Чи є в Україні бланки посвідчень дітей з багатодітних сімей, в якійк ількості, причину відсутності, якщо відсутні, чи планується їх закуповувати і скільки коштів з якого бюджету планується витратити;
20.Чи є в регіоні соціальне замовлення, якими регуляторними актами визначається до ступ до нього, які недержавні суб’єкти отримали фінансування з державного та оболасного бюджетів за соціальним замовленням у 2018-2019 рокуах;
21.Про причини відмови департаменту соціальної політики Луцької міської ради у видачі посвідчення батьків багатодітної сім’ї та скасування рішення департаменту соціальної політики Луцької міської ради;
22.Про виділені у 2017-2019 роках кошти з обласного бюджету на надання паліативної допомоги дітям
Усі запити вчасно опрацьовані та розглянуті, запитувачам надано відповіді на запит про публічну інформацію, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації