20190131124828.png, фото
31 січня 2019, 12:44
останні оновлення: 10 січня 2024

До уваги власників місць видалення відходів

Відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.1998 №1216 «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», з метою посилення контролю за екологічним станом місць видалення відходів, оцінки їх впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я людини, на кожне місце видалення відходів (далі - МВВ) складається спеціальний паспорт, у якому зазначається найменування і код відходів, їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації.

Спеціальний паспорт складається власником МВВ.

Паспорти МВВ підлягають щорічному перегляду за результатами спостережень, контрольних замірів, додаткових робіт тощо і погоджуються обласними державними адміністраціями.

Просимо власників місць видалення відходів, відомості про яких внесені до реєстру МВВ переглянути дані за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/restr-misc-vidalennya-vidhodiv/

та оновити наявні паспорти.

Власникам МВВ, які відсутні у реєстрі, необхідно розробити спеціальні паспорти відповідно до зазначеної вище постанови.

Наголошуємо, що паспорти, погоджені з територіальними органами Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, необхідно подати на затвердження Управлінню екології та природних ресурсів облдержадміністрації.