ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли на адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2020 рік
На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2020 рік надійшло 673 заяв, звернень і скарг громадян .
Особистий прийом громадян проводився начальником управління охорони здоров’я та його заступниками відповідно до затверджених графіків прийому громадян до введення карантинних заходів. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів було зареєстровано 98 звернень громадян.
З Міністерства охорони здоров’я України надійшло –132 звернення; з облдержадміністрації – 345; з інших установ – 11; безпосередньо до управління охорони здоров’я – 185.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації розглянуто 121 запит.
Всі звернення розглянуто по суті, у встановлені терміни та відповідно до чинного законодавства.
Вирішено позитивно – 334; надано роз’яснення у 315 випадках; у стадії розгляду – 18 звернень, у 6 випадках звернення знято з розгляду (Закон України «Про звернення громадян», ст.8).
Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів
м. Луцька – 200, м. Ковеля – 47, м. Володимир-Волинського – 30,
м. Нововолинська – 29, з Луцького району – 45, Ківерцівського – 40, Горохівського – 34, Турійського – 28 звернень.
Аналізуючи структуру звернень, варто відзначити що більшість з них стосується питань надання медичної допомоги – 208; про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 60; про роботу швидкої медичної допомоги – 38, кадрових питань та виплати заробітної плати – 53, щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 32; про суглобопротезування –29; про реорганізацію закладів охорони здоров’я – 24, з інших питань –156. Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.
Кількість повторних звернень становить – 31, неодноразових – 18 , колективних – 13.