20201215123857.jpg, фото
15 грудня 2020, 12:37
останні оновлення: 20 грудня 2023

Другий транш в рамках реалізації проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи» отримала Волинська обласна бібліотека для юнацтва

Волинська обласна бібліотека для юнацтва отримала другий транш в сумі 81996 грн. в рамках реалізації проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи», що реалізується за підтримки Європейського Союзу за програмою House of Europe.

Закупівлі здійснювались відповідно до вимог чинного законодавства України через платформу Prozorro.

За допомогою реалізації коштів проєкту вдалось суттєво змінити інфраструктуру – покращити технічне оснащення бібліотеки. Здійснено технологічну модернізацію установи, закуплено 5 сучасних ноутбуків, 2 планшети, 3 маршрутизатори для з’єднання з Інтернетом, фотоапарат, отримано ліценцію на доступ до програмного забезпечення ActionTrack, що дало можливість впровадити нову інноваційну послугу (гейміфікація книг) для користувачів бібліотеки (школярі, студенти), вчителів шкіл, викладачів ЗВО та усіх стейкхолдерів проєкту.

У найближчі пів року в рамках реалізації другого етапу проєкту та після його завершення планується провести низку заходів, а саме:

1) проведення онлайн-тренінгів по роботі з ActionTrack зі створення онлайн-ігор (для молоді – школярів та студентів Волині з метою заохочення їх до читання; для вчителів шкіл та викладачів ЗВО з метою запровадження ними інноваційних методів навчання);

2) навчання для бібліотекарів Волині (з метою промоції пілотного проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи» та залучення нових партнерів до проєкту);

3) створення та проведення квестів на основі книжок для школярів та студентів Волинської області. 

Проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» отримав значний суспільний резонанс і став надзвичайно популярним не тільки в області, ним зацікавились бібліотеки з різних регіонів України. Це сприяє покращенню іміджу юнацької бібліотеки та досягненню основної цілі проєкту – заохочення молоді до навчання та читання книг. Завдяки позитивному суспільному резонансу Волинська обласна бібліотека для юнацтва стає центром комунікації та інноваційної популяризації книги на Волині.

 

Відгуки про проєкт в соціальних мережах та ЗМІ (телебачення, радіо, інтернет-видання, сайти органів влади):

1) Інформаційне агенство «Конкурент» - Як Pokemon Go: у луцькій бібліотеці вчаться робити віртуальні ігри з книжок (фото) – https://konkurent.ua/publication/63755/yak-pokemon-go-u-lutskiy-bibliotetsi-vchatsya-robiti-virtualni-igri-z-knizhok-foto/?fbclid=IwAR0RTw3yHT2PezKUIBLh_h666Id8inF0_4G2y4KZHkLwJTcp9pDgVbRQ690

2) Інтернет-видання «ВолиньOnline» - У ВОЛИНСЬКІЙ БІБЛІОТЕЦІ МОЖНА БУДЕ СТВОРИТИ ГРУ ЗА УЛЮБЛЕНОЮ КНИГОЮ – https://volynonline.com/u-volynskij-biblioteczi-mozhna-bude-stvoryty-gru-za-ulyublenoyu-knygoyu/?fbclid=IwAR1B7XF8G9EfK85aSsPoduqx4AX0X3I6Ct7flWdxLgTSepGBM4_IGsRMyD4

3) Інтернет-видання «Район Луцьк» - У Волинській бібліотеці можна буде створити мобільну гру за улюбленою книгою – https://lutsk.rayon.in.ua/news/297147-u-volinskii-bibliotetsi-mozhna-bude-stvoriti-mobilnu-gru-za-uliublenoiu-knigoiu?fbclid=IwAR0CeOxXXPE9j6syR6wixOjOlpD0LAji3OM7KUyzu9WW751Qt2HAyv9kM2s

4) Інтернет-видання «Таблоїд Волині» - ПОЛЬСЬКИЙ ІННОВАТОР ВЧИТЬ ЛУЧАН ГЕЙМИФІКУВАТИ КНИЖКИ. ФОТО – https://volyn.tabloyid.com/zhittia/polskii-innovator-vchit-luchan-geimifikuvati-knizhki-foto?_utl_t=fb&fbclid=IwAR35TvyNUoR1CZnoRoXmzYcP5n8vF3W4KKlvbdnAnl1TKUWVFtXJd4KjcNU

5) Інтернет-видання «Таблоїд Волині» - ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ: У ВОЛИНСЬКІЙ ЮНАЦЬКІЙ БІБЛІОТЕЦІ ПЕРЕТВОРЮЮТЬ КНИГИ НА ІГРИ. ФОТО – https://volyn.tabloyid.com/zhittia/vpershe-v-ukrayini-u-volinskii-iunatskii-bibliotetsi-peretvoriuiutknigi-na-igri-foto?fbclid=IwAR1AyGJT1coT-X0-q5aU8c3afae_5Qr2fpzpvsXKzCKvcFKyAc0l8Wh_EOY

6) «Ранок разом з Телекомпанія "Аверс" (про проєкт з 26.40 хв) – https://www.facebook.com/mediaavers/videos/616280952378812

7) Радіоефір «Національна суспільна телерадіокомпанія України (UA:ВОЛИНЬ)» (про проєкт з 8.20 хв) — https://cutt.ly/bf5AQB5

8) Телеканал «12 канал» «День бібліотек» (про проєкт з 2.01 хв) – https://www.facebook.com/vol12channel/videos/422628672078434/

9) Інформаційне агенство «Конкурент» – Як Pokemon Go: у луцькій бібліотеці розробили перші віртуальні ігри з книжок (фото) – https://konkurent.ua/publication/66469/yak-pokemon-go-u-lutskiy-bibliotetsi-rozrobili-pershi-virtualni-igri-z-knizhok-foto/?fbclid=IwAR10SyuWUJCQ6-GBVVy4-Pt1azxVTN8d_T08VhkP_M6cNN9I6NDwj39Har4

10) Інтернет-видання «Волинь. Правда» – Бібліотека у Луцьку виграла грант від ЄС – https://pravda.volyn.ua/biblioteka-u-lutsku-vyhrala-hrant-vid-ies/?fbclid=IwAR3bVXYuCjLvg5gT0lj04u5h8gNnDdI6ND8M5NGA7owYeZvCBIUrIGseMq4

11) Фейсбук-сторінка кафедри обліку і оподаткування СНУ імені Лесі Українки – https://cutt.ly/uf5FlBn

12) Фейсбук-сторінка факультету фінансів, обліку, лінгвістики та права Луцького НТУ –  https://www.facebook.com/ffolp/

13) Проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» у Волинській обласній бібліотеці для юнацтва –

https://voladm.gov.ua/article/proyekt-geymifikaciya-vchimos-grayuchi-u-volinskiy-oblasniy-biblioteci-dlya-yunactva/

14) У Волинській обласній бібліотеці для юнацтва – інноваційні послуги з використанням ігрових підходів та програмного забезпечення –

https://voladm.gov.ua/new/u-volinskiy-oblasniy-biblioteci-dlya-yunactva-innovaciyni-poslugi-z-vikoristannyam-igrovih-pidhodiv-ta-programnogo-zabezpechennya/

15) Гейміфікація: вчимось граючиhttps://www.facebook.com/volynrada/posts/3356858134436675