20251113114533.jpg, фото
13 листопада 2025, 11:36
останні оновлення: 13 листопада 2025

Компенсація за товари для ветеранського бізнесу

 

Український ветеранський фонд Мінветеранів компенсує до 20 000 грн на купівлю предметів та товарів для ведення ветеранського бізнесу.

🧩 Хто може отримати компенсацію

Подати заявку можуть:

  • ветерани та ветеранки;
  • члени їхніх сімей;
  • члени сімей загиблих Захисників і Захисниць;
  • які є підприємцями (ФОП) або здійснюють незалежну професійну діяльність.

📄 Необхідні документи

До заявки на компенсацію додаються:

📘 документ, що посвідчує особу (копія паспорта або ID-картки + витяг про реєстрацію місця проживання);

📑 для ФОП — копія витягу з ЄДРПОУ або іншого ресурсу з актуальними даними;

🧾 для самозайнятих осіб — документ про взяття на облік;

🎖 документ, що підтверджує статус ветерана, особи з особливими заслугами, постраждалого учасника Революції Гідності або члена сім’ї загиблого Захисника/Захисниці України;

👨‍👩‍👧‍👦 для членів сім’ї ветерана — документи, що підтверджують спорідненість (свідоцтво про шлюб, народження, витяги про спільну реєстрацію тощо);

🧾 документи про фактичні витрати, пов’язані з підприємницькою або професійною діяльністю.

 

⚠️ Зверніть увагу

Компенсація надається лише за вже придбані товари. Кошти на заплановані покупки не виплачуються. Крім того, не допускається повторна компенсація витрат на підставі
посвідчення, за яким вже проводилась компенсація витрат ветерану абочлену його сім’ї

🌐 Де подати заявку

Дізнатися більше про програму та подати заявку можна на сайті 👉 Українського ветеранського фонду