Культура обслуговування користувачів, спілкування з відвідувачами
02 червня 2020 року у Волинській державній обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олени Пчілки було проведено вебінар «Культура обслуговування користувачів, спілкування з відвідувачами», модератором якого була головний методист науково-методичного відділу Наталія Харчук. До участі в вебінарі зареєструвалися 51 представників від центральних районних, міських бібліотек, публічних бібліотек, гуманітарних відділів об’єднаних територіальних громад, які активно долучалися до дискусії, ставили проблемні питання.
У ході вебінару йшла мова про втілення на практиці принципів професійної етики бібліотечних працівників, яка включає в себе не лише надання необхідних послуг, але й доброзичливу допомогу при спілкуванні читачів із джерелами інформації, створення взаємної здорової робочої атмосфери. Важливо, щоб бібліотекар зберігав високий внутрішній духовний стан, стримував себе від надмірних проявів емоцій, мав добрий естетичний і читацький смак, володів творчим підходом до задоволення запитів. Бібліотечне спілкування починається з моменту реєстрації користувачів і здійснюється протягом усього комплексу бібліотечно-інформаційного обслуговування.
Питання культури обслуговування та надання спектру якісних послуг набуває особливої ваги з відновленням роботи бібліотек в умовах адаптивного карантину на COVID-19, яке передбачається 10 червня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392. На цьому наголосила, підбиваючи підсумки вебінару, директор Волинської ДОУНБ імені Олени Пчілки Людмила Стасюк.
Украй необхідно після довгої перерви в спілкуванні з читачами зберегти контингент користувачів та залучити до вибору бібліотеки та її фонду нових членів громади.