20201116144437.jpg, фото
16 листопада 2020, 14:43
останні оновлення: 20 грудня 2023

Нова послуга у Волинській обласній бібліотеці для юнацтва в дії!!!

        13 листопада відбувся перший квест «Вулицями Луцька» через мобільний додаток. Гра створена в рамках проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи», що реалізується за підтримки Європейського Союзу за програмою House of Europe.

        В основі квесту – інформація за книгами В. Пясецького «Вулиці і майдани Луцька», П. Троневича «Оповідання з давньої історії Луцька», а також буклету «Луцьк від А до Я» та історико-краєзнавчого видання «Подорож старим Луцьком».

       Гра відбулася в бібліотеці та поза нею через Google-карти з прив’язкою до місцевості та технологією доповненої реальності, у яку учасники грали зі смартфоном. Це була перша тестова гра, в якій взяли участь працівники книгозбірні. Згодом створювати такі ігри та навчати відвідувачів робити інтерактивними книги буде кожен відділ бібліотеки.

       Її головним завданням було не дістатись фінішу першим, а надати найбільшу кількість правильних відповідей. Учасники отримували завдання у мобільному додатку ActionTrack та подорожували містом. 7 команд у складі 2-4 учасників виконували завдання у 15 тематичних локаціях. Завдання були різними: відгадати локацію за аудіозаписом, вулицю за картинками, розшукати кликуна та зробити з ним селфі. У додатку автоматично нараховувалися бали за правильну відповідь та фіксувався кілометраж гри. Організатор може встановити ліміт часу, за який потрібно дістатись локації чи надати відповідь, зробити “приховане” завдання, змінити радіус локації, слідкувати за гравцями з комп’ютера та надавати фідбеки онлайн і ще багато іншого...

       ActionTrack – фінська платформа, яка дозволяє створювати власні мобільні ігри (міські, а також вікторини та заходи в приміщеннях). Цей додаток працює в якості онлайн-редактора, в якому організатор розробляє гру, а потім робить її доступною у безкоштовному мобільному додатку. Використовуючи його, бібліотека отримує інструмент для гейміфікації та посилення участі в культурі та освіті за допомогою смартфонів.

Слідкуйте за проєктом на сторінках:

https://www.facebook.com/Volyn.Youth.Library/,

https://www.facebook.com/projectGamification/,

 та на сайті http://vollibr.org.ua/