Про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.
Упродовж 9 місяців 2019 року на розгляд до департаменту надійшло 713 звернень (у тому числі колективних – 5).
Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалася отримання та виплати житлових субсидій – 283.
Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:
- призначення та виплата державних соціальних допомог - 87;
- надання матеріальної допомоги – 83;
- пільгове перевезення пасажирів – 32.
Що стосується “географії” звернень, то найбільше їх надійшло з:
м.Луцька – 152, м.Нововолинська – 50, м.Ковеля – 45, Маневицького району - 43.
Найменше звернень отримано з: Шацького району – 7, Любомльського району – 14, Локачинського району – 15, Рожищенського та Турійського районів – по 16 .
Найбільша кількість звернень громадян надійшла через Волинську облдержадміністрацію (в основному з «урядової гарячої лінії») – 530, з Міністерства соціальної політики України – 87 ,від заявників – 70.
Особлива увага приділяється зверненням учасників антитерористичної операції, ветеранів війни і праці, особам з інвалідністю, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, матерям-героїням, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.
Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді.
Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 25.09.2019 № 175). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.
Одночасно повідомляємо, що на засіданнях колегії департаменту, постійно розглядається питання роботи зі зверненнями громадян з метою забезпечення зменшення кількості повторних звернень, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей.
Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту під час прямих ефірів, нарад, радіо, у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно розміщується інформація на сторінці департаменту (веб-сайт облдержадміністрації) про зміни до законодавства.
З метою оцінювання виконання функцій у сфері соціального захисту населення департаментом здійснено робочі візити в об’єднані територіальні громади області, надано методичну допомогу щодо ведення документації структурним підрозділів соціального захисту населення.
Поряд з цим, у департаменті працює «гаряча лінія» з питань надання роз'яснень учасникам антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованим військовослужбовцям.
Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації