Про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.
Упродовж І кварталу 2018 року на розгляд до департаменту надійшло 105 звернень (у тому числі колективних – 2).
Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалася отримання соціальних виплат, субсидій – 25.
Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:
подолання бідності, рівень життя населення 17;
надання матеріальної допомоги – 8.
Що стосується “географії” звернень, то найбільше їх надійшло з:
м.Луцька – 23, інші – 12, Ківецівського району – 8, Ковельського та Луцького районів по 7 звернень.
Найменше звернень надійшло з: Локачинського, Турійського районів – по 1;Володимир-Волинського, Шацького та м.Ковеля– по 2.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла :
через Волинську облдержадміністрацію (в основному з «урядової гарячої лінії») – 80;
з Міністерства соціальної політики України – 15;
від заявників – 5.
Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді.
Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 07.07.2015 № 43). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.
Одночасно повідомляємо, що 20 лютого 2018 року відбулося розширене засідання колегії департаменту. Одним з питань порядку денного було «Про роботу зі зверненнями громадян, стан виконавської дисципліни та інформаційне забезпечення діяльності за 2017 і завдання на 2018 рік. За результатами розгляду даного питання керівникам структурних підрозділів департаменту та підвідомчих установ забезпечити зменшення кількості повторних звернень громадян, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей. Особливу увагу забезпечити зверненням учасників антитерористичної операції, ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, матерів-героїнь, одиноких матерів та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту під час прямих ефірів, нарад, радіо, у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно розміщується інформація на веб-сайті облдержадміністрації та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних про діяльність департаменту, зміни до законодавства.
Для надання практичної, консультативної та роз’яснювальної допомоги у віддалених населених пунктах області створено обласний виїзний мобільний соціальний офіс.
Поряд з цим, у департаменті працює «гаряча лінія» з питань надання роз'яснень учасникам антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованим військовослужбовцям.
Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації