Про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2018 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.
Упродовж І півріччя 2018 року на розгляд до департаменту надійшло 229 звернень (у тому числі колективних – 5).
Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалася отримання соціальних виплат, субсидій – 57.
Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:
подолання бідності, рівень життя населення 29;
реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами) – 29.
Що стосується “географії” звернень, то найбільше їх надійшло з:
м.Луцька – 54, інші – 24, Горохівського та Ківецівського районів по 13 звернень.
Найменше звернень надійшло з: Турійського району – 1, Шацького району – 2, Локачинського району – 4.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла :
через Волинську облдержадміністрацію (в основному з «урядової гарячої лінії») – 185;
з Міністерства соціальної політики України – 19;
від заявників – 16.
Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді.
Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 07.07.2015 № 43). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.
Одночасно повідомляємо, що 5 липня 2018 року відбулося засідання колегії департаменту. Одним з питань порядку денного було «Про роботу зі зверненнями громадян, стан виконавської дисципліни та інформаційне забезпечення діяльності за І півріччя 2018 року. За результатами розгляду даного питання керівникам структурних підрозділів департаменту та підвідомчих установ забезпечити зменшення кількості повторних звернень громадян, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей. Особливу увагу забезпечити зверненням учасників антитерористичної операції, ветеранів війни і праці, особам з інвалідністю, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, матерям-героїням, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки. Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту під час прямих ефірів, нарад, радіо, у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно розміщується інформація на веб-сайті облдержадміністрації та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних про діяльність департаменту, зміни до законодавства
Для надання практичної, консультативної та роз’яснювальної допомоги у віддалених населених пунктах області створено обласний виїзний мобільний соціальний офіс.
Поряд з цим, у департаменті працює «гаряча лінія» з питань надання роз'яснень учасникам антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованим військовослужбовцям.
Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації