Про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2019 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.
Упродовж І півріччя 2019 року на розгляд до департаменту надійшло 527 звернень (у тому числі колективних – 3).
Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалася отримання та виплати житлових субсидій – 261.
Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:
призначення та виплата державних соціальних допомог - 60;
пільгове перевезення пасажирів – 27;
надання матеріальної допомоги – 26.
Що стосується “географії” звернень, то найбільше їх надійшло з:
м.Луцька – 124, м.Нововолинська – 44, Горохівського району - 34 звернення.
Найменше звернень надійшло з: Шацького району – 4, Любомильського району – 5, Володимир-Волинського, Локачинського та Ратнівського районів по 11 звернень.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла :
через Волинську облдержадміністрацію (в основному з «урядової гарячої лінії») – 381;
з Міністерства соціальної політики України – 78;
від заявників – 53.
Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді.
Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 23.08.2018 № 101). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.
Одночасно повідомляємо, що на засіданнях колегії департаменту, постійно розглядається питання роботи зі зверненнями громадян для забезпечення зменшення кількості повторних звернень, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей. Особлива увага забезпечується зверненням учасників антитерористичної операції, ветеранів війни і праці, особам з інвалідністю, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, матерям-героїням, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки. Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту під час прямих ефірів, нарад, радіо, у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно розміщується інформація на веб-сайті облдержадміністрації та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних про діяльність департаменту, зміни до законодавства.
З метою оцінювання виконання функцій у сфері соціального захисту населення на рівні ОТГ департаментом здійснено робочі візити в Дубівську ОТГ Ковельського району, Дубечненську Старовижівського району, Торчинську Луцького району, Рівненську та Головненську Любомльського району.
В ході візитів було ознайомлено з організацією роботи по виконанню повноважень у сфері соціального захисту населення, організації надання соціальних послуг, надано методичну допомогу щодо ведення документації структурних підрозділів соціального захисту населення.
Поряд з цим, у департаменті працює «гаряча лінія» з питань надання роз'яснень учасникам антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованим військовослужбовцям.
Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації