Про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2022 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.
Упродовж І півріччя 2022 року на розгляд до департаменту надійшло 265 звернень (у тому числі колективних – 1 та скарга – 1). Окрім того, за гендерною приналежністю, більша кількість звернень надходила від осіб жіночої статті – 168, а від чоловічої – 94.
Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалися питань надання матеріальної допомоги – 64 і призначення та виплати соціальних допомог – 60.
Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:
- отримання, виплата житлових субсидій – 41;
- надання гуманітарної допомоги – 21;
- надання соціальної/матеріальної допомоги ВПО – 11;
- визначення соціального статусу – 7;
- надання пільг на ЖКП – 5.
Проаналізувавши звернення громадян за територіальним поділом, резюмуємо:
62 звернення надійшло з Ковельського та 44 – з Луцького районів, 40 – з м.Луцька, 32 – з м. Володимира, а також з інших регіонів надійшло 28 звернень.
Найменше звернень отримано: 17 – з м.Ковель, 12 – з м.Нововолинська, та 12 – з Володимир-Волинського, 19 – з Камінь-Каширського районів.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла через Волинську облдержадміністрацію (в основному з «урядової гарячої лінії») – 167,від заявників – 56, з Національної соціальної сервісної служби України – 41, обласної ради – 1, інші – 1.
Особлива увага приділяється зверненням учасників антитерористичної операції, ветеранів війни і праці, особам з інвалідністю, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, матерям-героїням, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.
Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді.
Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 20.04.2021 №58). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.
Одночасно повідомляємо, що на засіданнях колегії департаменту, постійно розглядається питання роботи зі зверненнями громадян з метою забезпечення зменшення кількості повторних звернень, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей.
Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту під час прямих ефірів, нарад, радіо, у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно розміщується інформація на сторінці департаменту (вебсайт облдержадміністрації) про зміни до законодавства.
Для надання практичної, консультативної та роз’яснювальної допомоги у віддалених населених пунктах області, створено обласний виїзний мобільний соціальний офіс.
Поряд з цим, у департаменті працює «гаряча лінія» з питань надання роз'яснень учасникам антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованим військовослужбовцям. Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації