05 липня 2024, 12:11
останні оновлення: 03 жовтня 2024

Про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2024 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.

Упродовж І півріччя 2024 року на розгляд до департаменту надійшло 814 звернення. Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалися питань надання матеріальної допомоги – 506
та отримання соціальних виплат, субсидій – 154.

Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:

  • виплата допомоги переселенцям – 48;
  • інші питання соціального захисту – 36;
  • реабілітація та соціальний захист інвалідів – 11;
  • видача посвідчення – 9
  • вчинення домашнього насильства – 9 та інші.

Проаналізувавши за територіальним поділом, резюмуємо:

з Луцького району надійшло 224 звернень, з Ковельського району – 205, з м. Луцька – 155, Камінь-Каширського – 67, Володимирського– 65 та з інших регіонів – 66 звернень.

Менше звернень отримано: з м. Ковель – 16, з м. Володимир – 10 та з м. Нововолинськ – 6.

Найбільша кількість звернень громадян надійшла через Волинську обласну військову адміністрацію – 758. Окрім цього надходили звернення від заявників – 17, Міністерства реінтеграції тимчасово окупованих територій України – 13, Національної соціальної сервісної служби України – 12, від, Міністерства соціальної політики України – 10, Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1, Державної служби України у справах дітей – 1, Волинської обласна рада – 1 та від управління охорони здоров'я облдержадміністрації – 1.

Особлива увага приділяється зверненням учасників бойових дій та членам їхньої родини, ветеранів війни і праці, вимушено переміщених осіб, одиноким матерям, особам з інвалідністю та іншим громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки.

Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді. Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 15.04.2022 № 35). Керівники та спеціалісти структурних підрозділів департаменту здійснюють щоденний прийом громадян.

Одночасно повідомляємо, що з метою забезпечення зменшення кількості повторних звернень, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії департаменту.

Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно оприлюднюється інформація на сторінці департаменту у мережі «Фейсбук» та вебсайту облдержадміністрації про актуальні зміни в законодавстві.

Задля проведення додаткової інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учасників антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованих військовослужбовців у департаменті створена «гаряча лінія» (тел.:778 205). Також працює телефонна «гаряча лінія» (тел.:0666570915) для тимчасового поселення осіб, переміщених з районів ведення бойових дій, внаслідок широкомасштабного вторгнення рф в Україну.

Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.

 

Департамент соціальної та ветеранської політики облдержадміністрації