Проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» у Волинській обласній бібліотеці для юнацтва
Проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» Волинської обласної бібліотеки для юнацтва став одним з 35 переможців конкурсу інфраструктурних грантів програми House of Europe. Всього було подано 1101 заявок. Детальніше про всіх переможців конкурсу – https://www.facebook.com/houseofeurope.org.ua/posts/295872185097651?__tn__=K-R
За допомогою спеціального мобільного додатку бібліотекарі залучатимуть до читання юних геймерів, створюватимуть та проводитимуть ігри та квести на основі книжок. Книжка стане грою. Це дозволить не лише залучити до читання молодь, захопивши її грою, але й використовувати нові підходи до культури та системи освіти.
Ідея проєкту для культури є новою, надзвичайно креативною, унікальною та актуальною. Слідкувати за проєктом – https://www.facebook.com/Volyn.Youth.Library/,
https://www.instagram.com/librarylutsk/, http://vollibr.org.ua/
Запрошуємо до співпраці студентів, учнів та викладачів і всіх, хто хоче поєднати читання книг із візуалізацією.