Розширюємо співпрацю: проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» для читачів Луцької та Копачівської територіальних громад
Організація квестів згуртовує молодь, додає хорошого настрою та дарує масу позитивних емоцій. Цим ми прагнемо залучити юнацтво до кращого навчання, захопивши грою, але й використовуємо нові підходи до культури та системи освіти.
Сьогодні пріоритетом в роботі Волинської обласної бібліотеки для юнацтва є співпраця та надання послуг закладам культури та освіти територіальних громад області.
Вперше 01 квітня відбувся виїзний квест в Копачівську ТГ для учнів 6-7 класів КЗ «ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Копачівка». Квест створений за книгою В.Г. Рутківського «Джури козака Швайки» в рамках проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи».
Учасники об’єднались в 5 команд, та проходячи від локації до локації розв’язували завдання за твором «Джури козака Швайки». Головним було надати найбільшу кількість правильних відповідей, на ті завдання, які отримували у мобільному додатку ActionTrack, використовуючи Google-карти. Завдання були різними: відгадати локацію за аудіозаписом; знайти на майданчику фото та зробити селфі; відгадати прислів’я за відеоінтерв’ю автора твору Рутківського; розгадати ребус; виконати тестове завдання, знайти qr-код та багато інших.
У додатку автоматично нараховувалися бали за правильну відповідь та фіксувався кілометраж гри, а також встановлений ліміт часу, за який потрібно дістатись локації чи надати відповідь, було і «приховане» завдання. На кожне завдання був встановлений різний радіус локації.
Перемогу здобула команда учнів 7-го класу. Учасники та переможці квесту отримали сувеніри.
Дякуємо усім учасникам за активність та директорці публічної бібліотеки Копачівської ТГ Герасимяк Валентині Вікторівні за співпрацю.