20201214153119.jpg, фото
10 грудня 2020, 14:53
останні оновлення: 19 квітня 2024

Заявники нашої області найчастіше запитують про...

Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися з різних питань в установи, організації, органи влади різного рівня тощо. Право на звернення є одним з конституційних прав громадян України.

Зокрема ст. 40 Конституції України передбачено: «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

За 9 місяців 2020 року у департаменті соціального захисту населення в електронній базі звернень зареєстровано 775 звернень. Громадяни найчастіше зверталися з наступними питаннями: порядок виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, одиноким матерям (143); умови для одержання субсидії (65); оздоровлення осіб з інвалідністю (29); призначення одноразової грошової допомоги до 05 травня учасникам АТО (28) та ін.

Департамент соціального захисту населення забезпечує повне вирішення питань, з якими звертаються громадяни; вживає ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для повторних звернень.

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним з пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових і службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності.

Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації