09 квітня 2021, 10:34
останні оновлення: 02 лютого 2024

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 року

Протягом І кварталу 2021 року в управлінні містобудування та архітектури облдержадміністрації проводилась системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, забезпечення їх кваліфікованого, обʼєктивного та своєчасного розгляду.

У І кварталі 2021 року в управління надійшло 25 письмових звернень громадян, в яких порушувались питання щодо: поновлення договорів оренди водних об’єктів на території місцевих рад; надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для індивідуального садівництва; надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки  земельних ділянок та набуття їх в приватну власність шляхом викупу;  надання дозволу на розробку технічної документації щодо поділу земельних ділянок для розміщення відповідних обʼєктів шляхом продажу у власність на земельних торгах; включення земельних ділянок, що розташовані за межами населених пунктів, до переліку земельних ділянок водного фонду, які будуть виставлятися на земельних торгах у формі аукціону для рибогосподарських потреб.

У встановлені законодавством терміни авторам звернень були надані кваліфіковані відповіді.

Протягом звітного періоду у визначені дні в управлінні проводився особистий прийом громадян керівництвом управління, де громадяни отримували консультації, рекомендації та аргументовані розʼяснення з порушених ними питань. Реєстрація прийому громадян велась у журналі особистого прийому громадян.

Відповідно до плану роботи управління питання про роботу зі зверненнями громадян у 2021 році було предметом розгляду на оперативній нараді у начальника управління 02 квітня 2021 року. На нараді було прийнято рішення і надалі при розгляді звернень громадян дотримуватись відповідних вимог законодавства, уникати формального розгляду звернень, проявів упередженості та відмови у задоволенні законних вимог заявників. Було наголошено на персональну відповідальність працівників управління за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, які порушувались у зверненнях громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для надходження повторних звернень громадян до органів влади усіх рівнів.