20240827152504.jpg, фото
27 серпня 2024, 15:19

Хочеш знати, чи компенсує завдані збитки твоя страхова компанія?

Страховик може відмовити в компенсації, якщо подія належить до винятків зі страхового покриття або є нестраховим випадком.

Дізнавайся перелік страхових випадків та винятків із договору, щоб уникнути проблем із страховими виплатами.

Причинами відмови у виплатах можуть стати:

  • Несплата чергової частини страхової премії. Якщо клієнт має розстрочку страхових платежів та не сплатив черговий платіж, то договір страхування припиняє свою дію.
  • Не дотримання визначеного у договорі порядку дій при настанні страхової події.
  • Несвоєчасне повідомлення страховика про подію.
  • Порушення умов договору.

Навмисні дії, а також бездіяльність клієнта, що посприяли настанню страхового випадку або призвели до збільшення розміру збитку.

Договір страхування може не діяти на території, на якій стався збиток, або не працювати в певний проміжок часу, що теж належить до частих причин відмови у виплаті відшкодування. Наприклад, договір страхування від нещасних випадків може діяти тільки під час тренувань та спортивних змагань.

Цей перелік – неповний та описує лише типові ситуації, що можуть бути передбачені договором страхування.

Фінансові труднощі у страховій компанії не є підставою для відмови у страховій виплаті і не звільняють страховика від його зобов'язань перед клієнтами.

Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna.