Хочеш знати, чи компенсує завдані збитки твоя страхова компанія?
Страховик може відмовити в компенсації, якщо подія належить до винятків зі страхового покриття або є нестраховим випадком.
Дізнавайся перелік страхових випадків та винятків із договору, щоб уникнути проблем із страховими виплатами.
Причинами відмови у виплатах можуть стати:
- Несплата чергової частини страхової премії. Якщо клієнт має розстрочку страхових платежів та не сплатив черговий платіж, то договір страхування припиняє свою дію.
- Не дотримання визначеного у договорі порядку дій при настанні страхової події.
- Несвоєчасне повідомлення страховика про подію.
- Порушення умов договору.
Навмисні дії, а також бездіяльність клієнта, що посприяли настанню страхового випадку або призвели до збільшення розміру збитку.
Договір страхування може не діяти на території, на якій стався збиток, або не працювати в певний проміжок часу, що теж належить до частих причин відмови у виплаті відшкодування. Наприклад, договір страхування від нещасних випадків може діяти тільки під час тренувань та спортивних змагань.
Цей перелік – неповний та описує лише типові ситуації, що можуть бути передбачені договором страхування.
Фінансові труднощі у страховій компанії не є підставою для відмови у страховій виплаті і не звільняють страховика від його зобов'язань перед клієнтами.
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna.