20241205144943.JPG, фото
05 грудня 2024, 14:39

Начальник ОВА Іван Рудницький з робочою поїздкою відвідав Камінь-Каширський район

«Продовжую покращувати комунікацію між обласною військовою адміністрацією та громадами Волині. Вчора в рамках робочого візиту у Камінь-Каширський район мав зустрічі з жителями Любешівської та Камінь-Каширської тергромад», - повідомив Іван Рудницький на сторінці у Фейсбуці.

Як зазначено у дописі, більшість озвучених питань – аналогічні до тих, які порушували і в інших громадах. Це питання забезпечення житлом і дровами внутрішньо переміщених осіб, належне вшанування загиблих у війні, санаторно-курортне оздоровлення та медичне обслуговування ветеранів війни та їх рідних, допомога з комунікацією родин безвісти зниклих з відповідними службами, утримання доріг місцевого значення тощо.

І, як повідомив начальник ОВА Іван Рудницький для тамтешніх краян, для реагування на ці проблеми при обласній військовій адміністрації вже створено майданчики для комунікації та вирішення цих питань.

«Це будуть систематичні зустрічі в режимі онлайн та офлайн з ветеранами, ВПО, бізнесом, рідними військових та безвісти зниклих. Відбуватимуться щомісяця, а у разі потреби двічі на місяць, аби чути та оперативно реагувати на усі звернення», - сказав Іван Рудницький.

Також жителі Любешівщини, а зокрема родини загиблих Героїв, розповіли про необхідність розробки програм вшанування, у якій врахувати й створення книг пам’яті, де будуть вписані імена кожного, хто віддав життя за Україну. Аби з часом зберегти пам’ять та шанувати ціну незалежності.

Водночас, були питання, що відрізняють Камінь-Каширщину від південної частини області. Для прикладу, в обох громадах звучали питання доплат до пенсій для людей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Зокрема, люди хвилюються через можливе зменшення виплат.

Друга проблема, притаманна цьому краю – повені. Порушили питання про виділення коштів на превентивні заходи на запобігання підтоплень. Погодили, що підтримка з обласного бюджету буде у разі співфінансування з місцевих бюджетів.