20220322104235.jpg, фото
22 березня 2022, 10:41

Про результати роботи Координаційного центру Волині за 21 березня 2022 року

Минулої доби Волинь прийняла понад 2 тисячі внутрішніх переселенців та розгорнула ще 11 тисяч місць для поселення: підсумки роботи Координаційного центру при Волинській ОВА за минулу добу.

21 БЕРЕЗНЯ ГУМАНІТАРНІ ХАБИ ВОЛИНІ:

Прийняли та розсортували 4 вантажних автомобілі та 3 мікроавтобуси з гуманітарною допомогою загальною вагою 100 тонн. Надійшли: продукти харчування, в тому числі готова продукція від волонтерів, побутова хімія, засоби гігієни, цивільний одяг.

Відправили 2 транші допомоги військовим формуванням: сучасні кишенькові та налобні ліхтарі, пристрої для заряду електричних акумуляторів, спальні мішки, каремати, павербанки, військовий та камуфляжний одяг, термобілизну.

Спрямували 3 медичних вантажі до Броварів та двох військових частин. Окрім того, забезпечили засобами дезінфекції медустанови області.

Підготували до відправки: продукти харчування – 10 палет; картопля – 6 палет; засоби гігієни – 5 палет; одяг, взуття – 4 палет; вода питна – 4 палет.

 

РОЗМІЩЕННЯ НА ВОЛИНІ ЕВАКУЙОВАНИХ ІЗ ІНШИХ ОБЛАСТЕЙ

Минулої доби Волинь прийняла понад 2 тисячі внутрішніх переселенців.

Наразі в області розгорнули ще 11 тисяч місць для вимушено евакуйованих осіб.

Якщо ви потребуєте поселення внаслідок термінової евакуації або можете надати такі місця, звертайтеся за номерами телефонів: 066 657 09 15; (0332) 778 211.

 

ПРО РОБОТУ КОЛЦЕНТРУ НА ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
21 березня колцентром Координаційного центру при Волинській ОВА опрацьовано 33 звернення.

Волиняни пропонували житло для переселенців, послуги перекладача, кухара волонтерів.

Актуальною залишається потреба здійснення пасажирських перевезень по території України та за кордоном.

Окрім того,  є потреба з надання одягу, житла та їжі внутрішньо переміщеним особам з Чернігівської, Сумської областей та міста Волновахи.

Надійшли і скарги на окремі АЗС з одночасним клопотанням стабілізувати ціни на пальне. Також надавалися консультації та роз’яснення громадянам із соціальних, юридичних, психологічних, організаційних питань.

Всього, станом на 21 березня, надійшло 1072, з яких 82% виконано.