18 вересня 2024, 09:53
Що робити, якщо страхова компанія порушила твої права?
Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.
- Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на «гарячу лінію» або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
- Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.
Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.
Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection.
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna.