20190926175519.jpg, фото
26 вересня 2019, 17:54

У Нововолинську розпочав роботу сучасний Навчально-практичний центр сервісного обслуговування

Сучасний Навчально-практичний центр сервісного обслуговування у державному навчальному закладі «Нововолинський центр професійно-технічної освіти» розпочав свою роботу сьогодні, 26 вересня 2019 року. В урочистому відкритті НПЦ були присутні заступниця голови облдержадміністрації Світлана Мишковець та начальниця управління освіти, науки та молоді облдержадміністрації Людмила Плахотна.

Слід зазначити, що у закладі, у структуру якого увійшли професії «Перукар (перукар-модельєр)», «Кухар, кондитер», «Офіціант, бармен», «Кравець, вишивальник», є інноваційне устаткування, необхідне для підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів відповідно до потреб сучасного ринку праці.

- Зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів – завжди у центрі уваги нашої роботи. Особливо приємно допомагати тим, хто горить своєю справою і навіть у складні часи не опускає руки. В останні роки профтехосвіта не користується такою популярністю, як раніше. Бо, як засвідчують статистичні дані, тільки 30 відсотків випускників шкіл продовжують навчання тут. Але вірю, що саме завдяки таким закладам невдовзі ситуація зміниться, бо молоді робітничі кадри обов’язково будуть затребувані в Україні, - сказала Світлана Мишковець.

Тож Світлана Євтихіївна привітала педагогічних працівників закладу професійної  освіти із такою визначною подією. Посадовиця наголосила, що створення в області саме таких НПЦ за галузевим спрямуванням, які забезпечені сучасними засобами навчання, сприяє розвиткові інноваційного середовища в системі професійної освіти, підвищенню іміджу закладів професійної освіти та якості підготовки робітничих кадрів на вимогу регіонального ринку праці.

Загалом, у структурі закладів професійної (професійно-технічної) освіти функціонує 10 навчально-практичних центрів. До кінця року заплановано відкриття ще 5 нових.

Фото із сайту «Нововолинськ com.ua»

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.