Завдання Укрзалізниці до 2020 року довести рівень електрифікації своїх станцій до рівня розвинених європейських країн
Електрифікація однієї з найважливіших залізничних станцій України Потоки-Золотнишине, через яку проходить експортний вантажопотік залізорудної сировини, за обсягами видобування якої наша країна шоста в світі, один із глобальних інфраструктурних проектів 2018 року. Про це сьогодні в рамках робочої поїздки на Полтавщину сказав Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон.
Вантажні перевезення на цій ділянці відтепер здійснюватимуться не тепловозами, а сучасними електровозами. Це і екологічніше, і технологічніше, і економічно вигідніше як для Укрзалізниці, так і для українських залізорудовиробників.
Віце-прем’єр-міністр повідомив, що завдання Укрзалізниці до 2020 року довести рівень електрифікації своїх станцій до рівня розвинених європейських країн, таких як Австрія, Франція, Німеччина.
«Вже зараз ми випереджаємо Польщу і Румунію. А через два роки маємо збільшити електрифікацію залізничних дільниць до 54%. Це стане потужним поштовхом до зростання вантажообігу на міжнародних транзитних коридорах у сполученні Європа–Азія», - сказав Володимир Кістіон.
Україна електронезалежна держава. Тому, на переконання Віце-прем’єр-міністра, вантажні перевезення найкоротшим транзитним ходом від східних кордонів України до чорноморських портів стануть конкурентоздатнішими, що позитивно вплине на роботу українських підприємств та збільшить експортні потужності нашої держави.
«Укрзалізниця одне з найбільших та найпотужніших підприємств по протяжності електричних мереж та тягових підстанцій. Після реформи ринку електричної енергії, яку наразі проводить Україна, в Укрзалізниці з’являться додаткові інвестиції для електрифікації нових ділянок. Це дасть змогу в перспективі значно знизити собівартість вантажоперевезень в нашій державі», - резюмував Володимир Кістіон.
Служба Віце-прем'єр-міністра України.