12 травня 2025, 15:56
останні оновлення: 12 травня 2025

Про  роботу зі зверненнями громадян за 2022 рік

На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за  2022 рік  надійшло 580 заяв, звернень і скарг громадян.

Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації  під час проведення особистих прийомів було зареєстровано 174 звернення громадян.

З Міністерства охорони здоров’я України надійшло 85 звернень; з облдержадміністрації  – 161; безпосередньо до управління охорони здоров’я – 334.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації розглянуто  31 запит.

Всі звернення та запити розглянуто по суті, відповідно до чинного законодавства та у встановлені терміни. 

Кількість індивідуальних звернень – 575, колективних  – 5, первинних – 538, повторних звернень – 19, неодноразових – 23. 

Вирішено позитивно  369 звернення;  надано роз’яснення у 210  випадках; у стадії розгляду 12  звернень; 1 звернення знято з розгляду (відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»).

Переважна  кількість  заяв, звернень та скарг реєструється  від  жителів м.  Луцька  та  району  –  246,   м.  Ковеля  та Ковельського  району  –  113,  з м.  Володимир-Волинського та району –  76,  з м. Камінь-Каширського та району – 38 звернень, з інших населених пунктів – 107.

Аналізуючи структуру звернень, варто відзначити – більшість  з них стосується питань надання медичної допомоги – 258; проходження інтернатури – 69; про забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення  – 75; про роботу швидкої медичної допомоги – 48,  щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 30; з кадрових питань – 17,  інших питань – 83.

З другого листопада 2020 року розпочав роботу Національний контакт-центр протидії COVID-19. Станом на 15.02.2023 року на «Гарячу лінію» надійшло більше 8200 звернень від громадян Волинської області. Переважна більшість стосувалась неможливості генерації Ковід-сертифікатів (6500); 950 – надання медичної допомоги при COVID-19, скарги на дії сімейних лікарів, екстреної медичної допомоги, лабораторій, мобільних бригад, 27 – сертифікати  одужання; 27 – питання виплати заробітної плати.

Щодо термінів опрацювання скарг: термінові (за визначенням оператора Контакт-центру, можуть надходити у будь яку пору доби) вирішення за 3! години із наданням відповідної інформації відповідальній особі Контакт-центру по Волинській області; звичайні – до 5 робочих днів.