Про роботу зі зверненнями громадян за 2022 рік
На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2022 рік надійшло 580 заяв, звернень і скарг громадян.
Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів було зареєстровано 174 звернення громадян.
З Міністерства охорони здоров’я України надійшло 85 звернень; з облдержадміністрації – 161; безпосередньо до управління охорони здоров’я – 334.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації розглянуто 31 запит.
Всі звернення та запити розглянуто по суті, відповідно до чинного законодавства та у встановлені терміни.
Кількість індивідуальних звернень – 575, колективних – 5, первинних – 538, повторних звернень – 19, неодноразових – 23.
Вирішено позитивно 369 звернення; надано роз’яснення у 210 випадках; у стадії розгляду 12 звернень; 1 звернення знято з розгляду (відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»).
Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька та району – 246, м. Ковеля та Ковельського району – 113, з м. Володимир-Волинського та району – 76, з м. Камінь-Каширського та району – 38 звернень, з інших населених пунктів – 107.
Аналізуючи структуру звернень, варто відзначити – більшість з них стосується питань надання медичної допомоги – 258; проходження інтернатури – 69; про забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення – 75; про роботу швидкої медичної допомоги – 48, щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 30; з кадрових питань – 17, інших питань – 83.
З другого листопада 2020 року розпочав роботу Національний контакт-центр протидії COVID-19. Станом на 15.02.2023 року на «Гарячу лінію» надійшло більше 8200 звернень від громадян Волинської області. Переважна більшість стосувалась неможливості генерації Ковід-сертифікатів (6500); 950 – надання медичної допомоги при COVID-19, скарги на дії сімейних лікарів, екстреної медичної допомоги, лабораторій, мобільних бригад, 27 – сертифікати одужання; 27 – питання виплати заробітної плати.
Щодо термінів опрацювання скарг: термінові (за визначенням оператора Контакт-центру, можуть надходити у будь яку пору доби) вирішення за 3! години із наданням відповідної інформації відповідальній особі Контакт-центру по Волинській області; звичайні – до 5 робочих днів.