7367 "Виконання інвестиційних проєктів у рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості"
|
ЗВІТ
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на _2021____ рік
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямовано реалізацію бюджетної програми |
№ з/п |
Ціль державної політики |
1 |
реалізація проектів будівництва комунальних закладів охорони здоров’я у сільській місцевості з урахуванням потреб населення у медичному обслуговуванні |
2 |
розвиток телекомунікаційної інфраструктури, включаючи забезпечення закладів охорони здоров’я широкосмуговим доступом до Інтернету, забезпечення сучасними технічними та інформаційно-програмними засобами для функціонування електронної системи охорони здоров’я та телемедицини; |
3 |
здійснення заходів, пов’язаних із забезпечення службовим житлом (в тому числі будівництво і придбання) та службовим автотранспортом, який відповідає критеріям, визначеним МОЗ (в тому числі для обслуговування мешканців віддалених населених пунктів, що розташовані на території обслуговування закладу охорони здоров’я), медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості. |
5. Мета бюджетної програми Поліпшення якості та ефективності медичної допомоги
|
6. Завдання бюджетної програми |
№ з/п |
Завдання |
1 |
1517367 Виконання інвестиційних проектів у рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості |
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою |
гривень |
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1 |
Забезпечення будівництва об’єктів |
0 |
11 661 824,46 |
11661824,46 |
0 |
7992414,85 |
7992414,85 |
0 |
-3669409,61 |
-3669409,61 |
2 |
Забезпечення реконструкції |
0 |
465 525,77 |
465525,77 |
0 |
461722,43 |
461722,43 |
0 |
-3803,34 |
-3803,34 |
3 |
Забезпечення капітального ремонту |
0 |
21 113 561,78 |
21113561,78 |
0 |
19922680,76 |
19922680,76 |
0 |
-1190881,02 |
-1190881,02 |
4 |
Забезпечення службовим автотранспортом медичних працівників закладів охорони здоров’я |
0 |
2 000 000,0 |
2 000 000,0 |
0 |
1985000 |
1985000 |
0 |
-15000 |
-15000 |
5 |
Забезпечення придбання телемедичного обладнання |
0 |
11 177 955,0 |
11 177 955,0 |
0 |
11113729,20 |
11113729,2 |
0 |
-64225,8 |
-64225,8 |
|
Всього |
0 |
46 418 867,01 |
46 418 867,01 |
0 |
41475547,24 |
41475547,24 |
0 |
-4943319,77 |
-4943319,77 |
Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми Не завершені роботи з будівництва амбулаторій в с. Уховецьк (неосвоєно 1917,70164 тис грн) та с. Жидичин (неосвоєно 1273,12480 тис грн). Решту коштів у сумі 478,58317 тис грн – економія за завершеними будівництвом об’єктів у наслідок проведення тендерних процедур. Отримано економію коштів з капітального ремонту у сумі 1190,881 тис грн та реконструкції у сумі 3,80334 тис грн (у зв’язку із проведенням тендеру) . Придбано 108 комплектів телемедицини, отримано економію коштів у результаті проведення тендеру у сумі 64,22580 тис грн Придбано 4 автомобілів для працівників амбулаторій, отримано 15 тис грн коштів економії у зв’язку із проведенням тендеру.
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
гривень |
№ з/п |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
№ з/п |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1 |
Будівництво об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг будівництва об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Проектна документація |
0 |
4915,09 |
4915,09 |
0 |
4915,09 |
4915,09 |
0 |
0 |
0 |
|
плановий обсяг будівництва об’єктів |
кв. м |
розрахунково 11661,82446 тис грн/27,7 тис грн на 1 кв м |
0 |
421 |
421 |
0 |
289 |
289 |
0 |
-132 |
-132 |
Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми . Не завершені роботи з будівництва амбулаторій в с. Уховецьк (неосвоєно 1917,70164 тис грн) та с. Жидичин (неосвоєно 1273,12480 тис грн). Решту коштів у сумі 478,58317 тис грн – економія за завершеними будівництвом об’єктів у наслідок проведення тендерних процедур (7 об’єктів). Завершення будівництва амбулаторій в с. Уховецьк та Жидичин планується у 2022 році. |
||||||||||||
2 |
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються побудувати |
одиниці |
звітність установ |
0 |
18 |
18 |
0 |
18 |
18 |
0 |
0 |
0 |
Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми. Відхилення відсутні |
||||||||||||
3 |
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на будівництво одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 11661,82446 /18 |
0 |
648 |
648 |
0 |
444 |
444 |
0 |
-204 |
-204 |
|
Середні витрати на 1 кв.м. будівництва об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 136088,027 тис грн /4915,09 кв м
|
0 |
27,7 |
27,7 |
0 |
27,7 |
27,7 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми. У зв’язку із зменшенням касових видатків через неосвоєння коштів з будівництва амбулаторій в с. Уховецьк (1917,70164 тис грн) та с. Жидичин (1273,12480 тис грн) та отриману економію коштів у сумі 478,58317 тис грн – економія за завершеними будівництвом об’єктів у наслідок проведення тендерних процедур зменшено розрахунковий обсяг середніх витрат на будівництво одного об’єкта. |
|||||||||||
4 |
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів будівництва |
% |
Розрахунково |
0 |
97 |
97 |
0 |
97 |
97 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка кількості об’єктів будівництва порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 17/18 |
0 |
94 |
94 |
0 |
94 |
94 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка обсягу будівництва порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 11661,82446 / 65 231 ,11433 |
0 |
18 |
18 |
0 |
12 |
12 |
0 |
-6 |
-6 |
|
Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми. У зв’язку із зменшенням касових видатків через неосвоєння коштів з будівництва амбулаторій в с. Уховецьк (1917,70164 тис грн) та с. Жидичин (1273,12480 тис грн) та отриману економію коштів у сумі 478,58317 тис грн – економія за завершеними будівництвом об’єктів у наслідок проведення тендерних процедур зменшено динаміку обсягу будівництва одного об’єкта. |
|||||||||||
2 |
Реконструкція об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг реконструкції об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Проектна документація |
0 |
721,55 |
721,55 |
0 |
721,55 |
721,55 |
0 |
0 |
0 |
|
плановий обсяг реконструкції об’єктів |
кв. м |
розрахунково 465,52577/22,2
|
0 |
21 |
21 |
0 |
21 |
21 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: Розбіжності відсутні |
|||||||||||
2 |
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються реконструювати |
одиниці |
звітність установ (амбулаторія с. Білин, Переспа, Гірники, Льотниче) |
0 |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: Розбіжності відсутні |
|||||||||||
3 |
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на реконструкцію одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 465,52577/4 |
0 |
116 |
116 |
0 |
115 |
115 |
0 |
-1 |
-1 |
|
Середні витрати на 1 кв.м. реконструкції об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 16030,892/721,55 |
0 |
22,2 |
22,2 |
0 |
22,2 |
22,2 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: У зв’язку із економією коштів розрахунковий показник середніх витрат реконструкції одного об’єктазменшено |
|||||||||||
4 |
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів реконструкції |
% |
Розрахунково |
0 |
100 |
100 |
0 |
100 |
100 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка кількості об’єктів реконструкції порівняно з попереднім роком |
% |
розрахунково 4/12
|
0 |
33 |
33 |
0 |
33 |
33 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка обсягу реконструкції порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 465,52577/21 283,02878 |
0 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: Розбіжності відсутні |
||||||||||||
3 |
Капітальний ремонт об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг капітального ремонту об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Проектна документація |
0 |
4084,24 |
4084,24 |
0 |
4084,24 |
4084,24 |
0 |
0 |
0 |
|
плановий обсяг капремонту об’єктів |
кв. м |
розрахунково 21113,56178/13,4
|
0 |
1576 |
1576 |
0 |
1487 |
1487 |
0 |
-89 |
-89 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: У зв’язку із зменшенням касових видатків пов’язаних із економією коштів зменшено розрахунковий плановий обсяг капремонту одного об’єкта |
|||||||||||
2 |
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються відремонтувати |
одиниці |
звітність установ (амбулаторія смт Сенкевичівка, Ст Чорторийськ, Боровичі, Кортеліси, Пульмо, Скулин, Литовеж, Бихів, Велика Глуша, Тоболи, Облапи, Смідин, Згорани, м. Устилуг) |
0 |
14 |
14 |
0 |
14 |
14 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: Розбіжності відсутні |
|
||||||||||
3 |
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на капремонт одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 21113,56178/14 |
0 |
1508 |
1508 |
0 |
1423 |
1423 |
0 |
-85 |
-85 |
|
Середні витрати на 1 кв.м. капремонт об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 54642,485/4084,24 |
0 |
13,4 |
13,4 |
0 |
13,4 |
13,4 |
0 |
0 |
0 |
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: У зв’язку із зменшенням касових видатків пов’язаних із економією коштів зменшено розрахунковий обсяг середніх витрат капремонту одного об’єкта |
|||||||||||
4 |
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів капремонту |
% |
Розрахунково |
0 |
90 |
90 |
0 |
90 |
90 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка кількості об’єктів капремонту порівняно з попереднім роком |
% |
розрахунково 14/12
|
0 |
117 |
117 |
0 |
117 |
117 |
0 |
0 |
0 |
|
Динаміка обсягу капремонту порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 21113,56178/ 21 283,02878 |
0 |
99 |
99 |
0 |
94 |
94 |
0 |
-5 |
-5 |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками: У зв’язку із зменшенням касових видатків пов’язаних із економією коштів зменшено динаміку обсягу капремонту у порівнянні з попереднім роком. Не завершеними є амбулаторії в с. Згорани та Смідин, завершення робіт планується у 2022 році |
||||||||||||
Аналіз стану виконання результативних показників. Досягнуто прогнозованого рівня результативності показників, необхідно продовжити роботу із завершення будівництва та капремонту об’єктів |
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. Показники бюджетної програми не виконані. ____________ |
|||
Директор департаменту |
______________________ |
|
Андрій САЗОНОВ________________ |
Головний бухгалтер |
______________________ |
|
Юлія ПОДЧАСОВА___________________ |
{Форма звіту із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 472 від 28.04.2017; в редакції Наказів Міністерства фінансів № 908 від 15.11.2018, № 1209 від 29.12.2018; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 336 від 07.08.2019}