Четвертий квартал 2025 року
Проведені навчання працівників надавачів соціальних послуг (ЦНАП) з питань цифрової грамотності
ІV квартал 2025 року
|
№ п/п |
Тема навчання |
|
Жовтень |
|
|
1 |
Цифрова доступність |
|
2 |
Дотримання безпечної роботи в цифровому середовищі, використання сучасних підходів та рішень для захисту від кіберзагроз |
|
3 |
Актуальні питання надання адміністративних послуг |
|
4 |
Постанова, яка впроваджує та оптимізує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах |
|
5 |
Якісні сервіси у громадах: моніторинг, розвиток та цифровізація |
|
6 |
Надання послуги з отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період |
|
7 |
Особливості оформлення відстрочок через ЦНАП |
|
Листопад |
|
|
8 |
Роль керівника в команді на шляху до змін. Як подолати супротив і побудувати співпрацю в команді |
|
9 |
Залучення партнерського фінансування для проєктів безбар’єрності (ч.1) |
|
10 |
Залучення партнерів та ініціатив для реалізації проєктів з підвищення рівня безбар’єрності (ч.2) |
|
11 |
Призначення соціальних допомог, житлових субсидій та пільг |
|
12 |
Психологія міжособистісної взаємодії та комунікації з людьми із досвідом війни |
|
Грудень |
|
|
13 |
Особливості порядку надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям ВПО з ТОТ відповідно до постанови №1176 |
|
14 |
Оновлення процесу внесення чинної містобудівної документації до МБКД |
|
15 |
Тонкощі та практичні аспекти реєстрації сільськогосподарської техніки |
|
16 |
Психологія міжособистісної взаємодії та комунікації з людьми із досвідом війни |
|
17 |
Особливості та правила надання послуги скринінгу здоров’я 40+ |
Попередня