Дії роботодавця при настанні нещасного випадку
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області інформує, що згідно Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 р. № 337 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ України) роботодавець у разі отримання інформації про нещасний випадок / гостре професійне захворювання (отруєння) від безпосереднього керівника робіт, повідомлення від закладу охорони здоров’я, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи тощо зобов’язаний протягом однієї доби повідомити з використанням засобів зв’язку та не пізніше наступного робочого дня надати на паперовому носії Повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) територіальному органові Держпраці та робочому органу Фонду.
Повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) надавати до Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області за адресою: вул. Кравчука, 22 В м. Луцьк Волинська область; E-mail: gu@vl.pfu.gov.ua та/або — fsnv@vl.pfu.gov.ua.; тел.: 77-65-63
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області