Другий квартал 2025 року
Проведені навчання працівників надавачів соціальних послуг (ЦНАП) з питань цифрової грамотності
ІІ квартал 2025 року
|
№ п/п |
Тема навчання |
|
Квітень |
|
|
1 |
Ефективна робота з інформаційно-комунікаційною системою «Вулик» |
|
2 |
Опрацювання документів на призначення житлових субсидій та пільг |
|
3 |
Актуальні питання статистичного моніторингу |
|
4 |
Гендерна чутливість і інклюзія при наданні послуг у ЦНАП |
|
5 |
Робота з інформаційно-комунікаційною системою «Вулик» |
|
6 |
Опрацювання заяви про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок |
|
7 |
Комунікація ЦНАП: інструменти інформування та зворотного зв’язку |
|
8 |
Особливості вчинення нотаріальних дій та проставлення апостиля |
|
Травень |
|
|
9 |
Технічні аспекти та можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранам війни |
|
10 |
Тема стандартів комунікації ЦНАП |
|
11 |
Національний тиждень безбар’єрності |
|
12 |
Запровадження послуг Нафтогазу в ЦНАП
|
|
13 |
Перелік послуг |
|
Червень |
|
|
14 |
Удосконалення порядку взяття на облік ветеранів і надання їм пільг на оплату ЖКП |
|
15 |
Поняття інклюзії, складові безбар’єрності |
Попередня