15 грудня 2025, 10:07
останні оновлення: 16 грудня 2025

Другий квартал 2025 року

Проведені навчання працівників надавачів соціальних послуг (ЦНАП) з питань цифрової грамотності

ІІ квартал 2025 року

№ п/п

Тема навчання

               Квітень

1

Ефективна робота з інформаційно-комунікаційною системою «Вулик»

2

Опрацювання  документів на призначення житлових субсидій та пільг

3

Актуальні питання статистичного моніторингу

4

Гендерна чутливість і інклюзія при наданні послуг у ЦНАП

5

Робота з інформаційно-комунікаційною системою «Вулик»

6

Опрацювання заяви про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок

7

Комунікація ЦНАП: інструменти інформування та зворотного зв’язку

8

Особливості вчинення нотаріальних дій та проставлення апостиля

Травень

9

Технічні аспекти та можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранам війни

10

Тема стандартів комунікації ЦНАП

11

Національний тиждень безбар’єрності

12

Запровадження послуг Нафтогазу в ЦНАП

 

13

Перелік послуг

Червень

14

Удосконалення порядку взяття на облік ветеранів і надання їм пільг на оплату ЖКП

15

Поняття інклюзії, складові безбар’єрності