15 червня 2022, 11:25
останні оновлення: 13 грудня 2024

Обгрунтування проведення відкритих торгів закупівлі № UA-2022-06-06-006601-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення центральної частини Ковельського району протяжністю 374,2 км (Ковельський район за старим адміністративним поділом) Волинської області».

Код ДК 021:2015: 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-06-006601-a

Очікувана вартість: 9 670 667 грн  з ПДВ.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення центральної частини Ковельського району протяжністю 374,2 км (Ковельський район за старим адміністративним поділом) Волинської області» передбачені (інвесторською) кошторисною документацією, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів.

Обґрунтування очікуваної вартості,

розміру бюджетного призначення

Очікувану вартість розраховано відповідно до кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення центральної частини Ковельського району протяжністю 374,2 км (Ковельський район за старим адміністративним поділом) Волинської області»

Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2022 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам  на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА.