Призначення житлової субсидії. Електронний Сервіс
В умовах установлення карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Міністерством соціальної політики доопрацьовано програмне забезпечення електронного сервісу „Система попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії” в частині надання можливості прикріплення в електронному вигляді сканованих документів до Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі, та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Відтепер, в електронному Сервісі передбачено можливість приєднання файлу із сканованою копією наступного документу:
- договір оренди житлового приміщення;
- документ, що підтверджує факт надання особою соціальних послуг;
- довідки про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
- документ, що підтверджує фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
- документ, що підтверджує факт перебування особи в складних життєвих обставинах та інше.
Департамент соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації