Про роботу зі зверненнями громадян за 2024 рік
На адресу управління охорони здоров’я облдержадміністрації у 2024 році надійшло 827 заяв, звернення і скарги громадян, що на 66 менше, ніж 2023 року.
Особистий прийом громадян проводився начальником управління охорони здоров’я та його заступниками згідно із затвердженими графіками прийому громадян. Керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації під час проведення особистих прийомів було зареєстровано 468 звернень громадян, проти 198 у 2023 році.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» до управління охорони здоров’я надійшло 42 запити (у 2023 році – 28).
Другого листопада 2020 року розпочав роботу Національний контакт-центр протидії COVID-19 Міністерства охорони здоров’я України (0800 602 019). Станом на 25 лютого 2025 року на «Гарячу лінію» УОЗ надійшло більше 8500 звернень та скарг. Переважна більшість звернень стосувалась неможливості генерації COVID-сертифікатів і застосунку ДІЯ. Із серпня 2022 року НКЦ розпочав прийом скарг та звернень, пов’язаних не тільки із COVID-19, а й вирішення яких належить до сфери охорони здоров’я.
У 2024 році з Національного контакт-центру МОЗ України надійшло 205 скарг (у 2023 році – 130). Більшість скарг стосувалась надання медичної допомоги – 149, роботи МСЕК та ЛКК – 33.
У кожному закладі охорони здоров’я визначено особу, відповідальну за розгляд звернень з НКЦ. Термін надання відповіді на скарги НКЦ - 5 діб, на термінові скарги – до 3 годин.
Листом від 03 січня 2025 року № 29/13/2-25 управління охорони здоров’я облдержадміністрації звернулось до закладів охорони здоров’я області із проханням розмістити на власних інформаційних ресурсах оновлену інформацію про роботу Національного контакт-центру Міністерства охорони здоров’я України:
- з 01 січня 2025 року за номером 0800-602-019 працює лінія, призначена для консультування у рамках реформи МСЕК з питань функціонування програмного забезпечення «Електронна система щодо оцінювання повсякденного функціонування особи» та організаційних питань впровадження такого оцінювання;
- звернення громадян, що стосуються питань сфери охорони здоров’я, опрацьовують на телефонній «гарячій лінії» Міністерства охорони здоров’я України:за номером 0800-505-201.
З Міністерства охорони здоров’я України надійшло – 214 звернень (2023 рік – 180); з облдержадміністрації – 147 (2023 рік – 146); з інших установ – 10 (2023 рік – 24); безпосередньо до УОЗ – 522 (2023 рік – 477).
Вирішено позитивно – 677 (2023 рік – 771); надано роз’яснення у 150 (2023 рік – 113) випадках, без задоволення – 2 (2023 рік – 7).
Переважна кількість заяв, звернень та скарг реєструється від жителів м. Луцька – 252 (2023 рік -436), м. Ковеля – 56 (2023 рік – 58), з м. Володимира – 32 (2023 рік – 22), з м. Камінь-Каширського – 10 (2023 рік – 11), з Камінь-Каширського району – 26 (2023 рік – 33), Ковельського району – 63 (2023 рік – 102), Володимирського району – 67 (2023 рік – 41), Луцького району – 123 92023 рік – 127), інші – 198 (2023 рік – 63).
Аналізуючи структуру звернень, варто відзначити що більшість з них стосується лікування – 281 (2023 рік – 263); про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 82 (2023 рік – 147); щодо встановлення або зміни групи інвалідності – 43 (2023 рік – 27); про суглобопротезування –151 (2023 рік – 142); про роботу екстреної медичної допомоги – 29 (2023 рік – 28); питання проходження інтернатури – 180 (2023 рік – 187) з інших питань – 61 (2023 рік – 99). Розгляд звернень здійснюється у визначенні законодавством терміни.
Кількість повторних звернень становить – 114 (2023 рік – 84), анонімних – 2 (2023 рік – 7), колективних – 7 (2023 рік – 6), від внутрішньо переміщених осіб та військових – 34 (2023 рік – 44).
Всі звернення розглянуто по суті, у встановлені терміни та згідно чинного законодавства.