05 квітня 2024, 12:56
останні оновлення: 19 квітня 2024

Про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2024 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністраціївід 20 лютого 2008 року № 46 департамент соціального захисту населення облдержадміністрації (надалі - департамент) повідомляє наступне.

Упродовж І кварталу 2024 року на розгляд до департаменту надійшло 414 звернення. Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли до департаменту у звітному періоді, стосувалися питань надання матеріальної допомоги – 261
та отримання соціальних виплат, субсидій – 93.

Разом з тим, у зверненнях порушуються наступні питання:

  • виплата допомоги переселенцяс – 15;
  • реабілітація та соціальних захист інвалідів– 7;
  • видача посвідчення – 5 та інші.

Проаналізувавши за територіальним поділом, резюмуємо:

з Луцького району надійшло 133 звернень, з м. Луцька – 94, з Ковельського района – 87, Камінь-Каширського – 43, Володимирського– 30 та з інших регіонів – 17 звернень.

Менше звернень отримано: з м. Нововолинськ – 4, з м. Ковель – 4 та м. Володимир – 2.

Найбільша кількість звернень громадян надійшла через Волинську обласну військову адміністрацію – 382. Окрім цього надходили звернення від Національної соціальної сервісної служби України – 10, Міністерства реінтеграції тимчасово окупованих територій України – 8 від заявників – 7, Міністерства соціальної політики України – 6 та від Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1.

Особлива увага приділяється зверненням учасників бойових дій та членам їхньої родини, ветеранів війни і праці, вимушено переміщених осіб, одиноким матерям, особам з інвалідністю та іншим громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки.

Усі звернення розглянуті вчасно, у терміни, встановлені законодавством. Заявникам направлені обгрунтовані відповіді. Особистий прийом громадян директором та заступниками директора департаменту проводиться відповідно до затвердженого графіка (наказ директора департаменту від 15.04.2022 № 35). Начальники та спеціалісти структурних підрозділів здійснюють щоденний прийом громадян.

Одночасно повідомляємо, що з метою забезпечення зменшення кількості повторних звернень, недопущення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів упередженості при їх розгляді, формального підходу при вирішенні питань, порушених у зверненнях громадян, надання необґрунтованих або неповних відповідей питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії департаменту.

Упродовж звітного періоду департаментом здійснювалося інформування населення щодо найбільш актуальних питань соціального захисту у засобах масової інформації, публікаціях та інших роз'яснювальних матеріалах. Постійно оприлюднюється інформація на сторінці департаменту у мережі «Фейсбук» та вебсайту облдержадміністрації про актуальні зміни в законодавстві.

Задля проведення додаткової інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учасників антитерористичної операції, бойових дій та демобілізованих військовослужбовців у департаменті створена «гаряча лінія» (тел.:778 205). Також працює телефонна «гаряча лінія» (тел.:0666570915) для тимчасового поселення осіб, переміщених з районів ведення бойових дій, внаслідок широкомасштабного вторгнення рф в Україну.

Робота зі зверненнями громадян перебуває у департаменті на постійному контролі.

 

Департамент соціальної та ветеранської політики облдержадміністрації