Публічний звіт голови Турійської районної державної адміністрації Василишина Ореста Васильовича про підсумки роботи за 2018 рік
Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» районна державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території району та реалізує повноваження, делеговані їй районною радою, серед яких найважливішими є виконання програми економічного і соціального розвитку, наповнення місцевих бюджетів, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури, спорту та інших.
Основні напрями роботи райдержадміністрації ґрунтуються на принципах втілення в життя заходів, передбачених у Стратегії розвитку Турійського району на період до 2020 року.
Протягом звітного 2018 року робота районної державної адміністрації проводилася за планом основних заходів на рік, затвердженим розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22 грудня 2017 року № 345, та квартальними планами.
Упродовж 2018 року проведено 12 засідань колегії районної державної адміністрації, де розглянуто 39 питань, дієвість яких спрямовувалась на організацію виконання Програми економічного і соціального розвитку, наповнення та ефективне використання бюджету, соціального захисту населення, здійснення виконавчими комітетами сільських та селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади. За результатами засідань колегій прийнято 38 розпоряджень голови райдержадміністрації.
Головою районної державної адміністрації проведено 50 апаратних нарад за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних служб.
Для створення в районі умов всебічного розвитку громадського суспільства, посилення соціального партнерства, відкритості та прозорості управлінського процесу при районній державній адміністрації діє громадська рада. За рік проведено 4 її засідань, на яких розглянуто 21 питання.
Організовувалося проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо соціально-економічних реформ в Україні та соціальних ініціатив Президента України.
Відповідно до затвердженого головою районної державної адміністрації плану контролю протягом 2018 року структурними підрозділами районної державної адміністрації проведено комплексні перевірки 6 сільських рад з питань здійснення виконавчими комітетами делегованих повноважень органів виконавчої влади.
Протягом звітного періоду проводилась робота щодо неухильного дотримання та правильного застосування законів та інших нормативних документів. Організовувалась претензійна та позовна робота, забезпечувалось представництво районної державної адміністрації в судах під час розгляду правових питань і спорів. За 2018 рік взято участь у 2 судових засіданнях.
Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації виконувалися завдання, пов’язані з періодичним поновленням бази даних Державного реєстру виборців. Проводиться робота щодо організаційного забезпечення та підготовка до проведення виборів Президента України 31 березня 2019 року.
Багатопланова організаційна робота постійно знаходила своє відображення в розпорядженнях районної державної адміністрації. За 12 місяців 2018 року видано 356 розпоряджень районної державної адміністрації (з основної діяльності), більша частина яких регулює виконання делегованих повноважень.
З початку року головою райдержадміністрації та його першим заступником розглянуто 235 звернень, у яких порушено 247 питань, із яких 124 вирішено позитивно, на 99 – надано роз’яснення, 8 – відмовлено у задоволенні, 16 – надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян». Всього конституційним правом на звернення скористалося 503 громадянина.
У 2018 році в економіці району досягнуто позитивні тенденції в інвестиційній діяльності, приросту обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, вирішенні ряду соціальних питань.
За підсумками 9 місяців 2018 року всього в економіку району залучено 118,1 млн. грн. інвестицій в основний капітал, що майже у 1,5 рази більше показника відповідного періоду минулого року. (Слайд 2)
У 2018 році аграрні підприємства виростили 82,7 тис.т культур зернових та зернобобових (у масі після доробки), що на 15,6% більше, ніж у 2017 році. (Слайд 3)
Сільськогосподарські підприємства (крім малих) реалізували на забій 17,4 тис.т сільськогосподарських тварин у живій масі, що на 8,0% менше 2017р., виробили 10,6 тис.т молока (на 15,7% більше). (Слайд 4) За обсягом виробництва м’яса район посідав друге місце в області, молока – відповідно третє місце.
Валове виробництво молока зросло у зв’язку з збільшенням кількості високопродуктивних корів. Слід відмітити, що поголів’я великої рогатої худоби за 2018 рік збільшилось в середньому на 28 % і станом на 1 січня 2019 року становить 5,3 тис. голів, у т.ч. 2,4 тис. корів. (Слайд 5)
У структурі сільськогосподарських угідь понад 60% (50,5 тис. га) становить рілля (Слайд 6). в т. ч. 36% землі обробляється власниками земельних ділянок, решта передані в оренду агроформуванням. (Слайд 7)
За 2018 рік власники та орендарі земельних ділянок сплатили в місцеві бюджети (за виключенням ОТГ) 8096,9 тис. гривень, що перевищує показник попереднього року на 25,5 %, або на 1642,7 тис. гривень. Із загальної суми надходжень 6384,7 тис. гривень або 78,9% надійшло від юридичних осіб та 1712,2 тис. гривень або 21,1% - від фізичних осіб. (Слайд 8)
Протягом 2018 року на виконання обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» спрямовано 893,8 тис грн, в тому числі 621,3 тис грн кошти державного та обласного бюджетів, 180,0 тис грн кошти районного бюджету та 72,5 тис.грн. - кошти, які сплачуються за користування кредитом учасниками програми.
У 2018 році головним архітектором району видано 10 містобудівних умов та обмежень на використання земельних ділянок, 80 будівельних паспортів на будівництво індивідуальних житлових будинків, підготовлено та видано 506 висновків на приватизацію земельних ділянок. (Слайд 9)
За січень-вересень 2018 року прийнято в експлуатацію індивідуальних житлових будинків загальною площею 3270 м. кв., що на 24,4 % більше минулорічного показника.
Переважна більшість населених пунктів району в повній мірі забезпечена автотранспортним сполученням. Проте, через низький пасажиропотік, ряд населених пунктів не мають автобусного сполучення. Це, зокрема, села Осекрів та Липа Маковичівської сільської ради, Тупали, Залісці, Перевісся Миляновичівської сільської ради, Осереби, Охітники Перевалівської сільської ради, Новосілки, Комарів, Окунин Новосілківської сільської ради, Турія, Туропин Мокрецької сільської ради, Дожва, Поляна Новодвірської сільської ради.
У 2018 році позитивно вирішено питання заїзду автобуса рейсом Луцьк-Турійськ в с.Клюськ. Також почав курсувати автобус сполученням Ковель-Синявка в результаті чого відновлено автобусне сполучення до сіл Осьмиговичі та Синявка Новодвірської сільської ради.
Одним з факторів, які впливають на забезпечення пасажирських перевезень є стан дорожнього покриття. Так, протягом 2018 року на ремонт та утримання доріг у Турійському районі освоєно 26,5 млн.грн., що в два рази більше ніж минулого року, (Слайд 10) з них:
- 9,4 млн грн кошти державного бюджету, що були освоєні Службою автомобільних доріг, в тому числі 5,0 млн грн та ремонт автодороги по с.Чорніїв, 4,4 млн грн на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автодоріг державного значення;
- 14,5 млн грн кошти державного бюджету на ремонт автодоріг Задиби-Клюськ, Ловище-Осьмиговичі-Синявка, Овлочин-Бобли-Ревушки, Комарів-Новосілки, Новосілки-Окунин;
- 2,6 млн грн дороги та вулиці комунальної власності, зокрема: 1,7 млн грн кошти Турійської ОТГ, 0,9 млн грн кошти Луківської ОТГ.
За рахунок бюджетних коштів у 2018 році в районі (включаючи ОТГ) проводились заходи з енергозбереження (заміна вікон, дверей, покрівлі, утеплення фасадів, встановлення твердопаливних котлів), на які використано кошти в сумі 8,8 млн. грн., з них:
кошти державного бюджету – 6,3 млн грн.,
кошти місцевих бюджетів – 2,0 млн грн.,
кошти населення, підприємств та організацій– 0,5 млн грн.,
кошти спонсорів – 0,05 млн грн. (Слайд 12)
Відбувся незначний ріст у 2018 році використання бюджетними установами електроенергії (9,3%) порівняно з 2017 роком (Слайд 13)
Споживання газу бюджетними установами в порівнянні з 2017 роком скоротилося на 30 % , а порівняно з 2014 роком майже в 5 разів (Слайд 14)
Всього у 2018 році на виконання природоохоронних заходів використано 13,6 тис.грн., а саме: на території Клюської та Ружинської сільських рад упорядковано сміттєзвалища. Залишки коштів на рахунках місцевих бюджетів станом на 01.01.2019 року становить 178,0 тис.грн.
За 2018 рік до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло власних доходів у сумі 65,8 млн. гривень, що становить 106,1 % до уточнених планових показників (або на 3,8 млн. гривень більше). (Слайд 15)
Виконання планових показників доходної частини за січень-грудень 2018 року забезпечили всі місцеві бюджети.
Темп зростання доходів місцевих бюджетів району загального фонду (без трансфертів) до січня-грудня 2017 року (в умовах Бюджетного та Податкового кодексів 2018 року) становить 128,0 % (4 місце серед районів в області, середньообласний по районах – 126,0%; ОТГ смт Луків – 7 місце серед ОТГ в області, ОТГ смт Турійськ – 36 місце серед ОТГ в області, середьообласний по ОТГ 125,4%).
Темп зростання податку на доходи фізичних осіб до 2017 року (в умовах Бюджетного та Податкового кодексів 2018 року) становить 128,9 % або на 7,5 млн. гривень більше (середньообласний по районах – 127,1%, 2 місце серед районів області; середньо обласний по ОТГ – 130,7%, ОТГ смт Луків – 17 місце серед ОТГ області, ОТГ смт Турійськ – 38 місце серед ОТГ області).
У розрахунку на одиницю населення району надходження по податках та зборах до місцевих бюджетів за січень-грудень 2018 року становлять 2578 гривень, у тому числі надходження податку на доходи фізичних осіб в розрахунку на одного жителя становлять 1308 гривень.
Бюджет розвитку у 2018 році становив 9,6 млн. гривень, в тому числі субвенція на соціально-економічний розвиток окремих територій – 2,6 млн. гривень, субвенція на формування інфраструктури територіальних громад – 2,4 млн.гривень, кошти обласного бюджету – 430,0 тис. гривень, 4,2млн.грн – видатки розвитку сільських бюджетів.
Упродовж 2018 року за рахунок додаткового ресурсу з державного бюджету, власних ресурсів та заходів щодо оптимізації мережі та видатків забезпечено в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунки за комунальні послуги та енергоносії. Заборгованість відсутня.
Слід зазначити, що середньооблікова кількість штатних працівників підприємств, установ та організацій Турійського району станом на 01.01.2019 року становила 3423 особи, що становить 25% чисельності населення у працездатному віці. (Слайд 16) Середньомісячна заробітна плата за січень-жовтень 2018 року становила 5801 грн., що на 28 % більше рівня відповідного періоду 2017 року. (Слайд 17)
Постійно здійснюється моніторинг за своєчасною та в повному обсязі виплатою заробітної плати і вживаються оперативні заходи відповідно до законодавства у разі несвоєчасної чи не в повному розмірі виплати заробітної плати на підприємствах, в організаціях та установах усіх форм власності. Так за звітний період проведено 2 спільних засідань міжвідомчої робочої групи з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і забезпечення моніторингу рівня заробітної плати найманих працівників. Заслухано 4 керівники підприємств на засіданнях комісій та робочих груп при першому заступникові голови райдержадміністрації.
Комісією з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і забезпечення моніторингу рівня заробітної плати найманих працівників з початку 2018 року проведено обстеження 28 господарських суб’єктів, що здійснюють торгівельну діяльність на території району. За наслідками обстежень легалізовано 2 працівники.
Бюджет галузі освіти Турійського району за 2018 рік становив 112,4 млн грн (Слайд 18).
У 2018-2019 навчальному році в 12 закладах загальної середньої освіти району навчається 1229 учнів, (Слайд 19) у 20 закладах дошкільної освіти виховується 417 дітей або 70,1% діток 3-6 років. (Слайд 20)
Значну роль у забезпеченні діяльності закладів дошкільної освіти відіграли сільські ради, які дофінансували витрати на утримання дитсадків на суму 2980,1 тис грн, що становить 31,3% до загального об’єму видатків відповідних рад на дошкільні навчальні заклади.
В 2018/2019 навчальному році показник наповнюваності класів становить 10,3 учнів в класі. (Слайд 21)
У закладах загальної середньої освіти на харчування дітей пільгових категорій витрачено кошти загального фонду в сумі 235,2 тис. грн., також організоване безкоштовне гаряче харчування для дітей учасників АТО та вимушених переселенців, яке профінансовано з районного бюджету на суму 72,0 тис. грн.
Відділом освіти, молоді та спорту організовано підвезення 437 учнів до школи та додому або 36% із загальної кількості дітей. Учні підвозяться шкільними автобусами.
Задля підготовки шкільних автобусів до початку 2018/2019 навчального року та на експлуатацію на придбання запчастин та проведення ремонтних робіт витрачено 396 тис. грн.
Під час проведення оздоровчої кампанії 2018 року діяло 2 табори денного перебування, відпочинком та оздоровленням було охоплено 278 дітей, з них забезпечено путівками 56 дітей. З місцевих бюджетів на цю мету було витрачено 122,7 тис. грн. (Слайд 22)
Щодо якісних показників розвитку освіти, то у 2018 році кількість випускників 11-х класів становила 40 осіб, 17 учнів стали призерами обласних олімпіад, конкурсів, змагань.
Всього на покращення матеріально-технічної бази закладів освіти витрачено 2401,5 тис. грн, з них: субвенцій з державного бюджету 862,7 тис.грн., субвенцій з обласного бюджету – 800,0 тис. грн. і районного (сільських) бюджетів – 738,8 тис. грн. (Слайд 23)
Протягом 2018 року проведені наступні заходи по зміцненню матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти району:
- проведено утеплення фасадів в ЗОШ І-ІІІ ст. с.Бобли та комунальному опорному закладі «Купичівський ліцей» на суму 532,9 тис.грн, з них: кошти державного бюджету 500 тис.грн, місцевого бюджету – 32,9 тис.грн; (Слайди 24,25)
- на капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Соловичі виділено з державного бюджету 1,0 млн грн. Кошти перераховані на реєстраційний рахунок розпорядника та будуть використані у 2019 році;
- замінено вікна на енергозберігаючі в ЗОШ І-ІІІ ст. с.Соловичі, ЗОШ І-ІІ ст. с.Туропин та ЗОШ І-ІІІ ст. с.Овлочин; (Слайд 26)
- придбано нові котли в ЗОШ І-ІІІ ст. с.Бобли та ЗОШ І-ІІ ст. с. Дуліби та с.Ставки. (Слайд 27)
- придбано інвентар для укомплектування у закладах загальної середньої освіти протипожежних щитів;
- придбано бензопили STIHL в кількості 12 штук.
Бюджет галузі охорони здоров’я за 2018 рік становив 27,8 млн грн, що на 1 млн грн. або на 3,8% більше минулого року. (Слайд 28) Витрати на придбання медикаментів у 2018 році становили 2,3 млн гривень.
Якість та ефективність роботи медичної галузі характеризуються наступними статистичними показниками. У 2018 році народилося живими 217 дітей (показник народжуваності 8,33 на 1000 населення), (Слайд 29) водночас за цей період зареєстровано смерть 431 особи. Рівень смертності у районі склав 16,55 осіб на 1000 наявного населення. (Слайд 30) Основними причинами смерті дорослого населення залишаються захворювання системи кровообігу.
У 2018 році діяла Урядова програма «Доступні ліки», яка передбачає отримання лікарських засобів на безкоштовній або пільговій умові з частковим відшкодуванням для осіб, хворих на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму. В районі по цій програмі видано 10657 рецептів та відшкодовано коштів на суму 673,3 тис гривень. (Слайд 31)
На оновлення матеріально-технічної бази та ремонтні роботи закладів охорони здоров’я було використано 2053,4 тис. грн, з них за рахунок державного бюджету 485,2 тис. грн, місцевих бюджетів 437,5 тис. грн, благодійної допомоги 279,9 тис. грн, інших джерел 850,8 тис. грн. (Слайд 32)
Протягом року придбано медичне обладнання: компресорний інгалятор-юлайзер, штатив для піпеток, мікропіпетки, стерилізатори повітряні, апарат для електростимуляції та ультразвукової терапії, аналізатор електролітів, концентратор кисневий, електрокардіограф портативний 6-канальний, аналізатор гематологічний автоматичний, медичний аспіратор, коагулометр, апарат ультразвукової терапії, сумки лікаря. (Слайди 33-35)
Згідно Проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» у жовтні розпочато капітальний ремонт Купичівської АЗПСМ, у грудні-січні – капітальний ремонт Луківської та реконструкція Турійської АЗПСМ.
Бюджет галузі культури за 2018 рік становив 6,5 млн. грн., що на 17 % менше відповідно минулого року. (Слайд 36)
У 2018 році до бібліотек системи надійшло 1296 примірники книг за державними програмами на суму 109,4 тис. грн. Проте, середня кількість надходжень залишається низькою і складає 64,0 одиниць в рік. Передплачено 310 примірників періодичних видань на суму 45,6 тис. гривень.
На оновлення матеріально-технічної бази та ремонтні роботи закладів культури було використано 595,3 тис. грн., з них за рахунок місцевих бюджетів 457,7 тис. грн., інших джерел 137,6 тис. грн. (Слайд 37)
За ці кошти було проведено ремонт будинку культури с. Новий Двір, косметичні ремонти будинку культури с. Новосілки, Соловичі, Туропин, відремонтовано балкон районного будинку культури, перекрито дах клубу с. Осьмиговичі та частково перекрито дах в клубі с. Клюськ. На капітальний ремонт клубу с. Бобли з державного бюджету виділено 500 тис.грн, кошти перераховані на реєстраційний рахунок розпорядника та будуть використані у 2019 році. Для аматорів закладів культури району придбано сценічні костюми на загальну суму 15 тис грн. Для районного будинку культури, в рамках проекту «Сприяння відбудові та сталому розв’язанню проблем ВПО та постраждалого від конфлікту населення України», придбано інвентар, музичне обладнання та комп’ютерну техніку на загальну суму 118,0 тис. грн.
Станом на 01.01.2019 року 26,1 відсотків населення району перебувають на обліку в Ковельському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України (Турійськ), в абсолютному виразі - це 7132 пенсіонери. Середній розмір пенсії по району становить 1909,00 грн.. Загальна сума видатків на виплату пенсій та грошової допомоги склали 164,4 млн. грн., що на 15,9 млн. грн. (або на 11,1 %) більше в порівнянні з 2017 роком.
За 12 місяців 2018 року у районі призначено та профінансовано різних видів соціальних допомог на суму, що становить 60,1 млн.гривень 3235 одержувачам. Порівняно із 2017 роком сума виплат зменшилася на 1,8 млн. гривень або 2,9 відсотки.
Протягом 2018 року субсидії призначено 3646 домогосподарствам на суму 32,5 млн.грн, що на 32% менше в порівнянні з 2017 роком. Середній розмір призначеної субсидії в розрахунку на одне домогосподарство становив 1433,2 грн. (у 2017 р. – 1350,8 грн). (Слайд 38)
Станом на 01.01.2019 у районі на персоніфікованому обліку осіб, які мають право на пільги, перебуває 6105 осіб, яким профінансовано пільги на загальну суму 3,5 млн. гривень.
На виконання Районної цільової Програми соціального захисту населення на 2018-2020 роки у 2018 році профінансовано 150,5 тис. гривень: (Слайди 39)
- одноразова допомога на лікування малозабезпеченим громадянам району на загальну суму 47,8 тис. гривень;
- компенсація за пільговий проїзд, членам сімей загиблих учасників АТО на загальну суму 4,8 тис. гривень;
- допомога військовослужбовцям, які отримали поранення під час проведення АТО на загальну суму 12,0 тис. гривень;
- компенсація фізичним особам, що надають соціальні послуги на загальну суму 91,7 тис. гривень;
- допомога учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС на загальну суму 1,2 тис. гривень.
У 2018 році виплачено:
- щорічну разову грошову допомогу 411 ветеранам АТО на суму 534,6 тис.гривень;
- соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям та прийомним батькам на суму 217,3 тис.гривень та придбано власне житло для однієї особи з числа дітей-сиріт у м Нововолинську, на загальну суму 280,0 тис.гривень. (Слайд 40)
Станом на 01.01.2019 року на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 45 дітей: 16 дітей-сиріт та 29 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 39 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На території району функціонує 3 прийомні сім'ї в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
На обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 41 дитина, батьки яких ухиляються від виконання батьківських обов'язків.
Станом на 01.01.2018 року на обліку в Турійській районній філії Волинського обласного центру зайнятості перебувало 418 безробітних громадян.
Протягом січня-грудня 2018 року статус безробітного отримали 796 осіб.
На 31.12.2018 року на обліку перебувало 318 безробітних, в т.ч. 9 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.
За направленням філії на вакантні робочі місця у 2018 році працевлаштовано 756 громадян, з них 406 осіб, які мали статус безробітного, троє осіб працевлаштовані шляхом виплати допомоги по безробіттю одноразово для започаткування підприємницької діяльності.
До участі в оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру у 2018 році залучено 349 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 171 особа із соціально-вразливих категорій, з них 1 - учасник АТО. (Слайд 41)
Для спрощення процедури отримання адміністративних послуг при Турійській районній державній адміністрації працює Центр надання адміністративних послуг, яким надається 69 адміністративних послуг. За 2018 рік центром надано 5890 адміністративних послуг, 2157 – стосовно вчинення реєстраційних дій, по земельних питаннях - 2515, з питань містобудування та архітектури – 278, з питань міграційної служби – 560, з інших питань – 380. В порівнянні з 2017 роком кількість наданих послуг зросла на 27 відсотків.
До районного бюджету за 2018 рік надійшло 291,0 тис.гривень адміністративного збору. (Слайд 42)
План на 2019 рік
В галузі освіти: (слайд 43)
- завершення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с.Соловичі;
- завершення утеплення приміщення КОЗ ЗОШ І-ІІІ ст. с.Купичів;
- завершення утеплення приміщення ЗОШ І-ІІІ ст. с.Бобли;
- заміна віконних та дверних блоків в школах району.
В галузі охорони здоров’я та соціального захисту: (слайд 44)
- реконструкція ФАПу с.Бобли під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в с.Бобли;
- завершення капітального ремонту Купичівської та Луківської АЗПСМ, реконструкції Турійської АЗПСМ;
- капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу стаціонарного відділення Турійської центральної районної лікарні;
- завершення реконструкції приміщення головного корпусу Луківської лікарської амбулаторії під стаціонарне відділення для постійного проживання.
В галузі культури: (Слайд 45)
- капітальний ремонт покрівлі сільського будинку культури по вул. Центральна, 58а в с.Бобли Турійського району Волинської області;
- завершення капітального ремонту клубу с.Осьмиговичі.
Ремонт доріг: (Слайд 46)
- капітальний ремонт автодороги О 031592 Купичів-Озеряни-Пересіка;
- капітальний ремонт автодороги О 031591-/Т-03-02/-Овлочин-Соловичі-Бобли-Ревушки;
- капітальний ремонт автодороги Т-03-09 (Т-03-08) - Дубечне-Стара Вижівка - (М-07) - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці (Н-22);
- ремонт вулиць та доріг комунальної власності.
З метою здійснення основних галузевих повноважень у структурі Турійської районної державної адміністрації утворені відповідні управління та відділи. Чисельність працівників районної державної адміністрації складає 98 штатних одиниць (апарат – 26, структурні підрозділи – 72). Станом на 01січня 2019 року фактично працюють 79 державних службовців, вакантних посад – 6.
Зважаючи на те, що вступ на державну службу відповідно до нової редакції Закону України “Про державну службу ” проходить тепер тільки за конкурсним відбором, у 2018 році в районній державній адміністрації оголошено 4 конкурси на зайняття вакантних посад, вакансії залишились незаповненими.
ІНФОРМАЦІЯ
до публічного звіту голови районної державної адміністрації
( Кошти загального фонду державного бюджету) гривень
Назва видатків |
2016 рік |
2017 рік |
2018 рік |
+,- до 2017 року |
Видатки на утримання районної державної адміністрації-всього |
5419676 |
8609959 |
11736803 |
3126844 |
в.т.ч |
|
|
|
|
Оплата праці |
4230392 |
6778497 |
9285482 |
2506985 |
Нарахування на заробітну плату |
906775 |
1477341 |
2021185 |
543844 |
Предмети, матеріали |
6039 |
13900 |
41060 |
27160 |
Оплата послуг |
28305 |
30923 |
40016 |
9093 |
Видатки на відрядження |
3388 |
603 |
2264 |
1661 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
244777 |
298743 |
346787 |
48044 |
Інші поточні видатки |
|
9952 |
9 |
-9943 |
Підсумовуючи викладене, треба зазначити, що робота районної державної адміністрації проводиться відкрито та гласно. З метою найбільш повного, якісного інформування населення про свою діяльність, районною державною адміністрацією здійснюється висвітлення основних подій та заходів, які проводяться в районі, на офіційному веб-сайті Турійської районної державної адміністрації та на сторінках районної газети «Народне слово». Інформаційна політика районної державної адміністрації направлена на задоволення потреб жителів району, на висвітлення інформації про діяльність органів державної влади, якнайширшого висвітлення заходів, що проводяться структурними підрозділами районної державної адміністрації та територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади.
Голова Турійської
райдержадміністрації О.ВАСИЛИШИН