Щодо проведення роботи серед працівників системи охорони здоров’я, які здійснюють прийом громадян
Щодо проведення роботи серед працівників системи охорони здоров’я, які здійснюють прийом громадян, щодо культури та особливостей спілкування з особами з порушеннями слуху та застосування онлайн-додатків безоплатного перекладу на жестову мову
Протягом 2025 року організовано та проведено навчання відповідальними особами 47 закладів для працівників адміністративно-приймальних підрозділів, медичних сестер приймальних відділень, лікарів, працівників реєстратури, чергових адміністраторів та інших фахівців, які безпосередньо взаємодіють із пацієнтами. Загальна кількість осіб – 678 (щоквартальний звіт додається).
У ході проведення навчання розглянуто такі питання:
- етичні норми спілкування з особами, які мають порушення слуху;
- особливості невербальної комунікації;
- алгоритм дій під час звернення осіб із порушеннями слуху;
- можливості застосування онлайн-додатків для безоплатного перекладу на жестову мову.
На практиці для комунікації з пацієнтами із порушеннями слуху працівники закладів охорони здоров’я застосовують рекомендовані Міністерством охорони здоров’я України сервіси та мобільні додатки жестового перекладу, зокрема, перекладач сервісу УТОГ (онлайн 24/7), який дозволяє у режимі реального часу організувати переклад жестовою мовою під час прийому пацієнтів.
|
|
Кількість працівників комунальних закладів охорони здоров’я області, які пройшли навчання у 2025 році, осіб |
|||
|
у I кварталі |
у II кварталі |
у III кварталі |
у IV кварталі |
|
|
ЗОЗ області зі стаціонарним перебуванням |
не проводилось |
165 |
158 |
38 |
|
ЗОЗ області, які надають медичні послуги амбулаторно |
не проводилось |
93 |
119 |
105 |
Попередня