Третій квартал 2025 року
Проведені навчання працівників надавачів соціальних послуг (ЦНАП) з питань цифрової грамотності
ІІІ квартал 2025 року
|
№ п/п |
Тема навчання |
|
Липень |
|
|
1 |
Державні соціальні допомоги, соціальні стипендії, компенсації, виплата, призначення яких з 01 липня 2025 року забезпечується Головним управлінням Пенсійного фонду України у Волинській області |
|
2 |
Клієнтоцентричний підхід під час надання державних послуг |
|
3 |
Адміністративні послуги у сфері транспорту: законодавчі вимоги та практичні кейси |
|
4 |
Надання адміністративних послуг у сфері ведення Державного земельного кадастру та землеустрою |
|
Серпень |
|
|
5 |
Державні соціальні допомоги, соціальні стипендії, компенсації, виплата і призначення яких з 01.07.2025 року забезпечується головним управління ПФУ у Волинській області |
|
6 |
Послуги єВідновлення |
|
7 |
Як досягти сервісу, що відповідає очікуванням клієнтів? |
|
Вересень |
|
|
8 |
Комунікація ЦНАП: інструменти інформування та зворотного зв’язку» Як ефективно інформувати мешканців про послуги ЦНАП? Як будувати довіру до сервісів громади? Як налагодити зворотний зв’язок і залучати людей до розвитку ЦНАП? |
|
9 |
Кібергігієна в роботі ЦНАП: як захистити дані та себе» |
|
10 |
Гендерна чутливість і інклюзія при наданні послуг у ЦНАП |
|
11 |
Надання послуг ветеранам та членам їх сімей у ЦНАП |
|
12 |
Проблемні питання при опрацюванні державних соціальних допомог |
Попередня