Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу соціальних послуг та осіб з інвалідністю управління з питань захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, та соціальних послуг департаменту соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ директора департаменту
соціального захисту населення
обласної державної адміністрації
26 листопада 2019 року № 222
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
державної служби категорії «Б» – начальника відділу соціальних послуг та осіб з інвалідністю управління з питань захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, та соціальних послуг департаменту соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Очолює напрям роботи департаменту щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту громадян, які потребують, згідно з чинним законодавством, організації надання соціальних послуг за місцем проживання і в умовах стаціонарних закладів системи управління Міністерства соціальної політики України та соціального захисту осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю в частині: надання комплексних реабілітаційних послуг; забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, сприяння інтеграції у суспільство; полегшення доступу до об’єктів соціальної інфраструктури. 2. Здійснює керівництво діяльністю відділу, вносить пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад працівників відповідно до чинного законодавства. 3. Визначає функції, планує, організовує, координує, контролює та оцінює роботу працівників відділу. 4. Забезпечує відповідно до компетенції виконання покладених на відділ завдань, розроблення програм, комплексних заходів, пропозицій, інструкцій, рекомендацій, спрямованих на поліпшення роботи підвідомчих установ департаменту. 5. Координує та надає необхідну організаційно-методичну допомогу управлінням соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад, департаменту соціальної політики Луцької міської ради з питань: 1) оформлення пакету документів на влаштування в інтернатні заклади системи соціального захисту населення громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю; 2) вивчення потреби адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах, соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадянам, які перебувають 3) інтеграції у суспільство осіб з інвалідністю, бездомних громадян, осіб, які відбули покарання 6. Аналізує використання ліжкової мережі інтернатних закладів та координує заповнюваність вільних місць. Організовує контроль на місцях. Вносить пропозиції щодо перепрофілювання діючих інтернатів та відкриття спеціальних закладів, у т.ч. для бездомних осіб. 7. Відповідно до діючого законодавства забезпечує видачу путівки в інтернат загального чи психоневрологічного профілю для престарілих та осіб з інвалідністю системи соціального захисту населення. 8. Аналізує роботу та забезпечує звітність щодо стану функціонування шести інтернатів системи органів соціального захисту населення з питань соціально-побутового обслуговування громадян похилого віку, осіб 9. Забезпечує відповідно до компетенції та покладених на відділ завдань узагальнення інформації та надання звітності з питань виконання програм енергозбереження в підвідомчих інтернатних закладах. 10. Бере участь у комплексних перевірках, відповідно до компетенції відділу, підвідомчих установ, готує відповідні матеріали на розгляд колегій департаменту. 11. Організовує та проводить наради, семінари, засідання з керівниками та спеціалістами підвідомчих установ, відповідно до компетенції відділу. 12. Розглядає документи вищих органів, колегій і наказів департаменту. 13. Вивчає, аналізує та узагальнює передовий досвід. 14. Веде особистий прийом громадян з питань роботи відділу. 15. Контролює проходження і своєчасне виконання контрольних документів з питань, що входять у компетенцію відділу. 16. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку. 17. Сумлінно виконує свої службові обов’язки, проявляє ініціативу і творчість у роботі. 18. Дотримується правил внутрішнього службового розпорядку, пожежної безпеки. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 6480 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія, надбавка за інтенсивність праці. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. |
||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за встановленою формою. 2. Резюме за встановленою формою, в якому обов’язково зазначається така інформація: 1) прізвище, ім’я, по батькові кандидата; 2) реквізити документа, що посвідчує особу 3) підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; 4) підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; 5) відомості про стаж роботи, стаж державної служби 3. Заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою Документи приймаються: до 17 год. 15 хв. 03 грудня 2019 року. |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Для осіб з інвалідністю заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. |
||
Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів |
Волинська обл., м. Луцьк, проспект Відродження, 24 11 грудня 2019 року о 10 год. |
||
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Ющук Валентина Василівна (0332) 778 210
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра. |
|
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років. |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
|
4. |
Володіння іноземною мовою |
- |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) |
Середній рівень користувача, навички роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
|
|
2. |
Необхідні ділові якості
|
Аналітичні здібності, вміння визначати пріоритети, організаторські здібності, навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу. |
|
3. |
Необхідні особистісні якості |
Ініціативність, емоційна стабільність, комунікабельність, відповідальність, рішучість. |
|
Професійні знання |
|||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закони України «Про державну службу»; Закони України «Про запобігання корупції». |
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю Закону України «Про соціальні послуги»; Закону України «Про гуманітарну допомогу»; Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)».
|
|
________________________________________