18 січня 2022, 09:49
останні оновлення: 01 листопада 2024

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2021 рік

Протягом звітного періоду у 2021 році до управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації надійшло 60 звернень від громадян області.

Актуальними для мешканців області були питання щодо:

-надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок;

-надання дозволів на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;

-дострокового розірвання та припинення дії договорів оренди земельних ділянок;

-пошкодження зелених насаджень у с. Радомишль Луцького району Волинської області;

-включення земельних ділянок до переліку для продажу на земельних торгах у формі аукціону;

-про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду;

-надання інформації про структуру поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для КП "Луцькводоканал";

-надання копії  положення про загальнозоологічний заказник  місцевого значення "Шепель";

-створення гідрологічного заказника місцевого значення "Стирський";

-дотримання законодавства при визначенні стратегічної екологічної оцінки;

- роведення санітарної рубки дерев у заповідній зоні;

-ліквідації стихійних сміттєзвалищ;

-виділення у довгострокове тимчасове платне користування лісової ділянки без вилучення у постійного лісокористувача;

-надання в оренду земельних ділянок водного фонду;

-незгоди з облаштуванням регіонального полігону та будівництвом заводу з переробки твердих побутових відходів;

-порушення екологічних норм в процесі діяльності.

Всі звернення зареєстровано в журналі з дотриманням порядку реєстрації, ведеться журнал обліку особистого прийому громадян. На кожне звернення укомплектовано справу з дотриманням строків розгляду та порядку надсилання відповідей заявникам, а також пересилання іншим уповноваженим органам за належністю.

В управлінні затверджено графік і порядок проведення особистого прийому громадян та роботи телефонної "гарячої лінії", ведеться облік повідомлень громадян. Керівництвом управління щотижнево ведеться особистий прийом громадян з дотриманням карантинних вимог.