Звіт щодо запитів на публічну інформацію, що надійшли до департаменту соціального захисту населення Волинської облдержадміністрації за 2021 рік
Упродовж 2021 року у департаменті зареєстровано 36 запитів на інформацію, які надійшли від фізичних та юридичних осіб переважно через облдержадміністрацію (20 запитів). Зокрема:
|
1. |
Про надання допомоги ВПО |
|
2. |
Про права на допомогу недієздатним |
|
3. |
Про надання субсидії |
|
4. |
Про програму інтеграції ВПО |
|
5. |
Щодо громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
|
6. |
Про вакантні посади |
|
7. |
Про допомогу малозабезпеченій сім'ї |
|
8. |
Про забезпечення житлом дітей сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
9. |
Про порядок організації роботи з учасниками АТО та членами їх сімей |
|
10. |
Про державну допомогу малозабезпеченим |
|
11. |
Про житловий фонд соціального призначення |
|
12. |
Про забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
13. |
Про надання інформації щодо наявності взаємозв’язків Кабінету Міністрів України та підпорядкованих йому державних структур |
|
14. |
Про виділення коштів на надання ЖС населенню |
|
15. |
Про кількість дітей з числа ВПО та дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій |
|
16. |
Про кількість зареєстрованих учасників АТО |
|
17. |
Щодо надання субсидії на оплату ЖКП за період 2019-2021 роки |
|
18. |
Про перерахунок коштів особі, яка захищала суверенітет України |
|
19. |
Про штатну чисельність та видатки на оплату праці |
|
20. |
Про розподіл субвенцій |
|
21. |
Про пільговий проїзд у приміському транспорті Волинської області |
|
22. |
Про виплату грошової компенсації за належні житлові приміщення особі з інвалідністю війни І групи (АТО/ООС) |
|
23. |
Про фінансування громадських організацій осіб з інвалідністю |
|
24. |
Про спеціалізовані установи/відділення, які надають послуги із термінового розміщення осіб, які постраждали від домашнього насильства у м.Луцьку |
|
25. |
Про перелік фінансових установ, які надають безповоротну та іншу допомогу |
|
26. |
Про транспортні засоби, які перебувають у володіння Волинської облдержадміністрації |
|
27. |
Про діяльність роботу державних та інших центрів реабілітації осіб з інвалідіністю |
|
28. |
Про кількість облікованих внутрішньопереміщених осіб |
|
29. |
Про кількість учасників бойових дій на території Волинсьої області |
|
30. |
Про бюджетні кошти для виконання рішень судів щодо виплати грошової допомоги до 05 травня |
|
31. |
Про кількість відсторонених працівників |
|
32. |
Про кількість вакцинованих працівників |
|
33. |
Про здійснення закупівлі бурштинових картин |
|
34. |
Про забезпечення безбар'єрного простору |
|
35. |
Про забезпечення санаторно-курортним лікуванням особи з інвалідністю |
|
36. |
Про притулки для осіб, які постраждали від домашнього насильства |
Усі запити вчасно опрацьовані та розглянуті. Запитувачам надано відповіді відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Департамент соціального захисту населення Волинської облдержадміністрації
Попередня