20190930102720.jpg, фото
30 вересня 2019, 10:27

Дитячий будинок сімейного типу у місті Рожище розпочнуть будувати цього року: визначено переможця тендеру

Найкращим забезпеченням інтересів дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на сьогодні є створення можливості для їхнього зростання у сімейному оточенні. Це реалізується, у тому числі, шляхом створення дитячих будинків сімейного типу. На ці цілі Урядом передбачена субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа. У 2019 році обсяг відповідної субвенції для Волинської області становить 10,5 мільйона гривень. З них – 6,3 мільйона гривень спрямували на будівництво дитячого будинку сімейного типу у місті Рожище.

Тендер на будівництво було оголошено 28 серпня 2019 року. Замовник – департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства облдержадміністрації. Очікувана вартість закупівлі – 6 мільйонів 148 тисяч 203 гривні. За словами заступника голови обласної державної адміністрації Валентина Цьося аукціон відбувся 16 вересня 2019 року.

— У тендері брало участь чотири будівельних організації. Внаслідок торгів переможцем визначено ТОВ «Луцьккомунбуд», яке запропонувало збудувати дитячий будинок за 4 мільйони 999 тисяч гривень. Тобто, завдяки торгам вдалося зекономити більше мільйона гривень. На сьогодні триває період оскарження. Якщо скарг не буде – договір плануємо укладати 7 жовтня 2019 року, – повідомив Валентин Іванович.

Таким чином, будівництво ДБСТ у Рожищі розпочнеться вже цього року. До слова, помешкання готують для сім’ї з села Корсинь Рожищенського району. На сьогодні на виховання та спільне проживання до цієї сім’ї влаштовано п’ятеро дітей. Переїзд у новий будинок дасть можливість отримати любов та турботу для ще п’яти дітей-сиріт. Подружжя пройшло спеціальні навчання та отримало відповідні дозволи.

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.