20210203191635.jpg, фото
03 лютого 2021, 19:09

На Волині обговорили перші результати перевірок недержавних закладів для літніх людей

У головній адмінбудівлі Волині 3 лютого 2021 року відбулась нарада з питань подальшого функціонування недержавних закладів, які надають послуги проживання або утримання людей похилого віку, осіб з інвалідністю, бездомних осіб, осіб які звільнилися з місць послаблення волі та осіб з залежністю від наркотичних засобів. 

Зустріч на виконання доручення голови ОДА провів заступник голови облдержадміністрації Олександр Троханенко. Участь у нараді взяли також заступник голови ОДА Анатолій Костик, заступник голови обласної ради Григорій Пустовіт, представники структурних підрозділів ОДА, поліції та керівники закладів, які утримують і надають соціальний захист людям похилого віку та особам з обмеженими можливостями.

Слід зазначити, що після пожежі у Харкові на Волині проводяться перевірки у закладах для людей похилого віку та осіб з інвалідністю. Працівники ДСНС перевіряють готелі, пансіонати, хостели, а фахівці соцзахисту – комунальні заклади. Також працівники поліції перевіряють наявність належних дозвільних документів в установах у яких надають відповідний соціальний захист.

За результатами перевірок в області виявилося, що не у всіх закладах недержавної форми власності послуги установ підкріплені законодавчими документами. 

«У кожного, хто займається цією діяльністю повинен бути договір або ліцензія про впровадження господарської діяльності із медичною практикою, – підкреслив Олександр Троханенко. – Сьогодні ми зібралися, аби дати відповіді на ваші запитання, вислухати пропозиції та допомогти вам у отриманні необхідної документації. Адже ви займаєтесь благородною справою і у нас немає намірів вам перешкоджати».

Також під час наради, присутніх проінформували та ознайомили із основними завданнями та методологією щодо законних підстав на надання послуг утримання чи реабілітації особам, яким це необхідно.

«Те, що стосується згідно Держстандарту медичних книжок, мінімальних норм забезпечення продуктами харчування, медикаментами, ліжок, освітлення і так далі – повинно бути обов’язково дотримано. Окрім того, є вимога, щоб ви публічно звітувалися, проводили внутрішню оцінку, повідомляли про використання коштів, які отримуєте, тобто, щоб ви висвітлювали свою діяльність, – звернулася до присутніх заступник директора департаменту соціального захисту населення ОДА Оксана Гобод. – Однак, ви можете опрацювати державні стандарти та запропонувати, що на вашу думку необхідно змінити для недержавних установ, аби спростити роботу у частині бюрократії».

Опісля обговорення учасники наради прийняли рішення розпочати виконання пріоритетних завдань, аби заклади надалі продовжували функціонувати у звичному режимі. Зокрема, передбачається створення дорожніх карт із координатами та інформацією про кожну існуючу установу в області та отримання відповідної документації, що підтверджує законну її діяльність.

Управління інформаційної політики та цифрової трансформації облдержадміністрації