На Волині розпочалося навчання з використання Аналітичного порталу області
У Луцьку стартував тренінг з використання геоінформаційної системи «Аналітичний портал Волині». Участь у навчанні взяли 95 працівників структурних підрозділів облдержадміністрації та громад області. Захід організований в рамках співпраці Волинської ОДА і Проєкту USAID «Говерла».
Як зазначила експертка Проєкту Катерина Степчук, портал уже зроблений, але ще не запущений.
«Наступна наша зустріч буде із публічного запуску порталу, передачею обладнання, серверу і програмного забезпечення, – сказала Катерина Степчук. – Ми хочемо, щоб ви стали тими ефективними управлінцями, які будуть не лише його наповнювати, але й активно користуватися цими даними».
Нагадаємо, «Аналітичний портал Волині» – це інтелектуальна система аналізу даних, що допомагає приймати швидкі та ефективні управлінські рішення. Система дозволяє бачити картину області на основі даних, які внесли на портал. Зокрема, природні ресурси, соціальну інфраструктуру, екологічний стан, медіапаспорт чи інвестиційну привабливість кожного населеного пункту Волині.
Заступниця голови ОДА (CDTO) Вікторія Левчук подякувала представникам «Говерли» за підтримку Волині та зазначила, що лише у спільному партнерстві можна досягати успіху. Опісля вона звернулася до присутніх.
«Кожен з вас сам визначає, які дані буде вносити у систему. Тож подумайте, наскільки вони важливі для людей, які будуть користуватися цим порталом. Наскільки це важливо для вас або бізнесу. Тому що саме ви є першопрохідцями і людьми, які запустять "Аналітичний портал", – сказала Вікторія Левчук. – Тож бажаю плідної співпраці та успіхів».
У програмі тренінгу – робота з тематичними дашбордами та вебкартами, управління даними на порталі, обмін інформацією, безпека, а також створення й редагування інтерактивних застосунків.
Слід зазначити, «Аналітичний портал Волині» створений в рамках проєкту USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («Говерла»), який впроваджує компанія DAI Global LLC (DAI).