Про роботу сервісних центрів головного управління Пенсійного фонду Волині
Про графік прийому та роботу сервісних відділів Пенсійного фонду у Волинській області розповіла під час брифінгу начальниця управління обслуговування громадян Леся Дацюк.
«Ми здійснюємо обслуговування громадян стаціонарно, віддалено та забезпечуємо прийом шляхом телефонних гарячих ліній. Також ми працюємо в режимі онлайн. Є портал електронних послуг, де кожен громадянин може зареєструватись користувачем, надіслати запитання, які його цікавлять, побачити свій страховий стаж в особистому кабінеті, сплатити внески і таке інше», – розповіла фахівець обласного управління Пенсійного фонду на Волині.
На сьогодні, як повідомила Леся Дацюк, головним управлінням Пенсійного фонду в області створено 10 стаціонарних відділів обслуговування громадян – сервісних центрів.
Крім того, спеціалісти обласного управління Пенсійного фонду провадять свою діяльність у громадах Волині – на віддалених робочих місцях. Із 54 територіальних громад такі послуги доступні у 49. Головне управління систематично раз у місяць забезпечує виїзд фахівців у громади, де працівники обслуговують та консультують громадян на місцях.
Графік роботи працівників сервісних центрів складений таким чином, щоб забезпечувати обслуговування волинян навіть під час обідньої перерви, – відзначає начальниця управління обслуговування громадян. Адже багато хто із споживачів послуг приходить у сервісні центри саме в такий час. Таким чином, працівники розділяють обідні години поміж собою, аби всі мали час на відпочинок і водночас відділ працював безперебійно.
Зазвичай наплив громадян, які потребують послуг обласного управління Пенсійного фонду, співпадає із наданням сезонних послуг. Як от – у березні перерахунок індексації пенсій, у квітні – перерахунок виплат працюючим пенсіонерам, у травні-червні – перерахунок житлових субсидій та ін. До прикладу, лише за 13 листопада обласні сервісні центри провели прийом і консультацію 2253 жителям Волині.
Детальніше у відео брифінгу: