20210221134004.JPG, фото
21 лютого 2021 року

В ОДА відбулась робоча зустріч із керівництвом управління Держгеокадастру у Волинській області

Перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Мовенко спільно із заступником голови облдержадміністрації Анатолієм Костиком 18 лютого 2021 року провели робочу нараду із керівництвом управління Держгеокадастру у Волинській області. 

Основне питання – неодноразові звернення і скарги на роботу управління з боку учасників АТО, представників засобів масової інформації, яких днями не допустили до проведення аукціону, а також обговорення робочих питань щодо передачі земель в територіальні громади.

Перш за все, перший заступник голови ОДА Сергій Мовенко поцікавився як загалом триває процес передачі земель у територіальні громади, та які виникають труднощі у цьому процесі. 

Як зазначив начальник управління Держгеокадастру у Волинській області Володимир Боярчук, на сьогодні в територіальні громади передали 77 тис. 400 га земель. Щодня в середньому передається 200-300 га землі. У найближчому майбутньому планують передати ще до 10-ти тис. га, адже позиція профільного міністерства, за словами Володимира Боярчука, якомога швидше передати землі громадам.

Також порушили ще одну проблему, яку озвучив представник громадської організації учасників АТО – безпідставні відмови у наданні земельних ділянок, на які вони мають право за законом.

Відтак, під зустрічі усі сторони висловили свої позиції з приводу ситуацій, що виникли.

Окрім цього, перший заступник голови облдержадміністрацій Сергій Мовенко висловив застереження, аби ряд рішень, які приймає керівництво управління Держгеокадастру у Волинській області, не принесли втрати до місцевих бюджетів. 

«Ми зібралися із вами, аби почути вашу думку, вислухати кожного та розібратися у ситуації. В першу чергу, хочемо, аби усе було в межах чинного законодавства і щоб бюджет не втрачав тих коштів, які можуть надійти з продажів земель», - резюмував зустріч Сергій Мовенко.

Управління інформаційної політики та цифрової трансформації облдержадміністрації.