Новини Волині

У Волинському обласному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні відсвяткували День знань

Урочисте шикування на спортивному полі навчального закладу відбулося сьогодні, 3 вересня 2018 року.

Лісові землі оподатковуються земельним податком

Головне управління ДФС у Волинській області інформує суб’єктів господарювання, що з 15.08.2018 року набрав чинності Закон України від 10.07.2018 № 2497-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств».

Українці зможуть оформити право на власне будівництво онлайн

В Україні запрацювала перша автоматизована електронна адміністративна послуга – реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта.

Вітання голови облдержадміністрації Олександра Савченка з нагоди Дня підприємця

Уже традиційно у першу неділю вересня, згідно з Указом Президента України, у нашій державі відзначають День підприємця.

Звернення голови облдержадміністрації Олександра Савченка з нагоди Дня знань

Сьогодні, 1 вересня, відлуння першого дзвінка знову кличе до шкільної оселі всіх учнів та студентів, педагогів та батьків. Тож щиро вітаю всіх із Днем знань.

В Україні запрацював Електронний кабінет перевізника

30 серпня в Україні запрацював Електронний кабінет перевізника.

На базі Колодяжненської сільської ради 30 серпня відкрито інклюзивно–ресурсний центр

Інклюзивно – ресурсний центр створений на базі Колодяжненської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

30 серпня 2018 року в селищі Дубище відкрито Рожищенський районний інклюзивно-ресурсний центр

Директор Рожищенського районного інклюзивно-ресурсного центру Неля Потрапелюк розповіла, що для проведення комплексної роботи в центрі працюватимуть логопед, дефектолог, психолог, олігофренопедагог.

У Камінь-Каширському, Ковельському та Рожищенському районах від сьогодні запрацювали інклюзивно-ресурсні центри

Інклюзивна освіта – це неодмінна складова гуманітарної політики кожної держави, яка засвідчує про готовність суспільства захищати невід’ємні права дітей з особливими освітніми потребами, аби вони почували себе безпечно та мали відчуття приналежності до колективу.