ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення електронних консультацій з громадськістю з 08.07.2024 до 22.07.2024 стосовно збору пропозицій до проєкту розпорядження «Про перейменування об’єктів топоніміки в області»
Зміст матеріалів, винесених на обговорення: проєкт додатку до розпорядження «Про перейменування об’єктів топоніміки в області».
Соціальні групи населення та зацікавлені сторони: громадськість та представники інститутів громадянського суспільства, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, наукові установи, населення Волинської області.
Мета проведення консультацій з громадськістю - позбавлення топонімічного ландшафту області назв, пов’язаних з державою-агресором та таких, що відносяться до символіки російської імперської політики, створення сприятливих умов для ефективної взаємодії громадянського суспільства з органами виконавчої влади.
Способи забезпечення участі в обговоренні: електронні консультації.
До розгляду братимуться пропозиції, підготовлені з урахуванням вимог ст. 3 Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій».
Зразок оформлення інформаційних довідок (обґрунтування) щодо пропонованих назв об’єктів міського підпорядкування міститься у додатку.
Строк подання пропозицій та зауважень: з 08.07.2024 до 22.07.2024.
Номер телефону, за яким надаються консультації з обговорюваного питання: (0332) 778 129.
Контактна особа:
- Швая Ірина Павлівна – начальник відділу внутрішньої політики Волинської обласної державної адміністрації.
Електронна скринька для подання пропозицій в режимі електронного листування: i.shvaia@info.voladm.gov.ua
Термін і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
після 23.07.2024 року на офіційному вебсайті Волинської обласної державної адміністрації в рубриці «Консультації з громадськістю».
Проєкт додатку до розпорядження «Про перейменування об’єктів топоніміки в області».
УВАГА! ЗАВЕРШЕНО ПРИЙОМ ПРОПОЗИЦІЙ У РАМКАХ ЕЛЕКТРОННИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ.