15 січня 2019, 13:14
останні оновлення: 27 квітня 2020

Стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян у департаменті інфраструктури та туризму облдержадміністрації за 2018 рік

 

 

            За 2018 рік департаментом інфраструктури та туризму обласної державної адміністрації опрацьовано 439 звернень, що на 120 звернень більше, ніж у 2017 році за звітний період (319). Звернення надійшли з обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, Луцької міської ради, інших установ області та безпосередньо у департамент. З них, вирішено позитивно - 46, дано роз’яснення - 380, відмовлено у задоволені – 4, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 2, звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 відповідно до Закону України «Про звернення громадян» - 4, на контролі перебуває – 3. На особистий прийом до керівництва департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації звернулось 16 жителів області.

          Протягом 2018 року у своїх зверненнях громадяни порушували питання різної тематики. Традиційно  основним питанням є питання транспорту: щодо відкриття нових маршрутів, корегування графіків руху маршрутних автобусів, неналежної роботи працівників автостанцій, курсування потягів тощо. Найбільша кількість звернень громадян надходить з питань відновлення транспортних сполучень та відмови у пільговому перевезенні пасажирам пільгової категорії. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.   Як показує аналіз, друге місце за актуальністю питань посідає питання дорожнього господарства, третє місце - з туризму.           

 Варто зауважити, що збільшилась кількість звернень від громадян щодо сприяння у поновленні аналогового телебачення. Це пов’язано із тим, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року
№ 509 внесено зміни до Плану використання радіочастотного ресурсу України стосовно термінів використання аналогової технології телевізійного мовлення. Відтак 31 серпня 2018 року аналогове телевізійне мовлення припиняється на всій території країни.

18 липня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 580 “Про внесення змін до Плану використання радіочастотного ресурсу України”, згідно з якими аналогове мовлення буде збережено на територіях з особливим режимом мовлення (зона ООС і на кордоні з Кримом).

29 серпня було ухвалено постанову Кабінету Міністрів України № 667, згідно з якою для «визначених Національною радою з питань телебачення і радіомовлення каналів мовлення на територіях, що межують з Російською Федерацією та тимчасово окупованими територіями, та каналів мовлення на територіях, де розповсюджуються програми ПАТ “НСТУ” і телерадіоорганізацій місцевого мовлення, які не мають ліцензій на цифрове мовлення» 1 травня 2019 року є кінцевою датою використання технології аналогового телевізійного мовлення.

          З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання стану роботи зі зверненнями громадян систематично заслуховувалось на нарадах директора департаменту за участю працівників. За результатами розгляду надавались протокольні доручення. За 2018 рік проведено чотири наради у директора департаменту по роботі із зверненнями громадян. Крім того, видано наказ директора департаменту від 19 березня 2018 року № 25 «Про поліпшення роботи із зверненнями громадян у департаменті». Зокрема, громадянам надавались роз'яснення щодо можливості отримати безоплатну правову допомогу відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”, яка надається утвореним в кожному районі центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.  

              Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством. Автори звернень вчасно повідомлялись про результати розгляду.