06 січня 2021, 08:55
останні оновлення: 06 січня 2021

Стан роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та зв’язку  облдержадміністрації за  2020 рік

 

           У 2020 році в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації зареєстровано 160 звернень громадян, які надійшли з обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, інших установ області та безпосередньо в управління, у тому числі, 6 звернень - на особистому прийомі у керівника управління транспорту та зв’язку  облдержадміністрації.  Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається зменшення кількості на 61 звернення (у 2019 році – 221 звернення). Найбільша кількість звернень надійшла від громадян міста Луцька (34) та Луцького району (29).

          Питання, що порушувались у зазначений період, стосувалися роботи автостанцій, поліпшення транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, відновлення електропоїзда тощо. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян. Крім того, у телефонному режимі щоденно надаються роз’яснення пільговим категоріям громадян про право на пільгове перевезення на приміських та внутрішньообласних маршрутах. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.

          Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 20, дано роз’яснення - 123, відмовлено у задоволені – 1, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 8, на контролі перебуває – 8.

З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян в управлінні, питання роботи із зверненнями громадян розглядається щокварталу на нарадах у начальника управління. У 2020 році було проведено чотири таких наради. Крім того, видано чотири накази начальника управління по роботі із зверненнями громадян в управлінні. Звернення, що надходять до управління, розглядаються керівником та надаються відповідні доручення виконавцям.

Особлива увага приділяється за дотриманням термінів розгляду звернень громадян у відповідності до норм Закону України «Про звернення громадян», якісному опрацюванню звернення кожного громадянина, проведення повної та об’єктивної перевірки скарг, вжиття можливих, у межах компетенції заходів з вирішення важливих проблем.

Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, які надійшли до управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації за звітний період розглянуті та проінформовано заявників згідно чинного законодавства.