03 липня 2019, 14:00
останні оновлення: 27 квітня 2020

Стан роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2019 року

        

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та інфраструктури  облдержадміністрації за 6 місяців 2019 року

 

           За 6 місяців 2019 року в управління транспорту та  інфраструктури обласної державної адміністрації надійшло 120 звернень громадян. З них: колективних – 104 та індивідуальних – 16 звернень. Звернення надійшли з обласної державної адміністрації, Луцької міської ради та безпосередньо в управління. Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів м. Луцька (38 звернень) та Рожищенського (18 звернень) районів, а лише по одному зверненню надійшло від мешканців Володимир-Волинського, Любешівського районів та м. Володимир-Волинський.

            У зверненнях громадяни порушували питання щодо незгоди з підвищенням тарифів на проїзд у громадському транспорті, поліпшення транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, роботи автостанцій, облаштування залізничних переїздів тощо. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.

            На особистому прийомі у керівника управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації побувало 6 жителів області. Порушувалися питання про пільгове перевезення пасажирів, зміну схеми руху маршруту, підвищення тарифів на проїзд у транспорті та доїзд до дачних масивів.

             Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 11, дано роз’яснення - 96, на контролі перебуває – 10, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 3.

            Для покращення реалізації громадянами їх права на звернення проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення. Крім того, працівниками відділу транспорту управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації у телефонному режимі щоденно надаються роз’яснення пільговим категоріям громадян про право на пільгове перевезення на приміських та внутрішньообласних маршрутах.       

            З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання про стан роботи із зверненнями громадян передбачено у плані роботи управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації та розглядається на нарадах у начальника управління щокварталу. За січень-червень 2019 року проведено дві наради по роботі із зверненнями громадян в управлінні.

              В управлінні транспорту та інфраструктури облдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду звернень громадян. Звернення, що надходять до управління, розглядаються керівником та надаються відповідні доручення виконавцям. Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.