15 липня 2020, 15:25
останні оновлення: 15 липня 2020

Стан роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2020 року

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та зв’язку  облдержадміністрації за 6 місяців 2020 року

 

 

            За І-ІІ квартал 2020 року в управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації надійшло 58 звернень громадян, з них отримано на особистому прийомі 3 звернення. Надходження звернень за 6 місяців 2020 року в порівнянні за звітний період 2019 року зменшилась на 62 звернення. Оскільки,з 18 березня по 1 червня 2020 року було призупинено перевезення пасажирів про приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування.

           Питання, що порушувались у зазначений період, стосувалися роботи автостанцій, поліпшення транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, відновлення електропоїзда тощо. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.

            Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звертались жителі міста Луцька (15 звернень) та Луцького району (9 звернень).

           Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 6, дано роз’яснення - 42, відмовлено у задоволені – 1, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 7, на контролі перебуває – 2.

         Графік прийому громадян з особистих питань в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації затверджений наказом начальника управління від 01 квітня 2020 року № 18.

          З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання про стан роботи із зверненнями громадян передбачено у плані роботи управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації та розглядається на нарадах у начальника управління щокварталу. За 6 місяців 2020 року проведено три таких наради. Особлива увага приділяється дотриманню термінів розгляду звернень громадян у відповідності до норм Закону України «Про звернення громадян», якісному опрацюванню звернення кожного громадянина, проведення повної та об’єктивної перевірки скарг, вжиття можливих, у межах компетенції заходів з вирішення важливих проблем. Зокрема, громадянам надаються роз'яснення щодо можливості отримання безоплатної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”, яка надається центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які утворенні у кожному районному центрі області.

          Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації та графік проведення особистих прийомів керівника управління систематично оприлюднюється на вебсайті облдержадміністрації в розділі «Органи влади», «Структурні підрозділи облдержадміністрації», «Управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації».

            Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходять до управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації розглядаються у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.